tag:blogger.com,1999:blog-36788416.post3155645712428551214..comments2023-07-29T11:47:41.808+02:00Comments on Fast Action Team: Europees kampioenschap nevenbondenFast Action Teamhttp://www.blogger.com/profile/00715732023469448429noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-36788416.post-87855749347834951082017-05-03T22:38:15.953+02:002017-05-03T22:38:15.953+02:00Maandag ben ik afgezakt naar Desteldonk.
Ik wilde ...Maandag ben ik afgezakt naar Desteldonk.<br />Ik wilde nog wat snelheid opdoen voor binnen paar weken (Granfondo Schleck).<br />Toen we aankwamen zagen we de 40/+40 rijden.Die leken goed door te trappen.<br />Vervolgens naar de inschrijving.Daar vroegen ze al direct naar mijn licentie.Maar die had ik niet.Dan maar daginschrijving.<br />Met het warm rijden zag ik al direct dat het geen gewoon koerske was (Uitrijden was al gewoon het doel).<br />We stonden met 61 aan de start. Een halve rode verder, ellebogen geduw, roepen en tieren op elkaar...<br />JA eerste piek in het peloton... 1ne had een gaatje en pakte enkele meters. Het peloton neep de remmen dicht en plotseling zat ik van voor.<br />Een ploegmaat van de ontsnapte renner zette een spurtje in en ik zat in zijn wiel. We hadden paar 100 meter en vervolgen passeerde we de eerste ronden.<br />Half de 2de ronden hebben ze ons gewoon terug ingelopen.Wel Kicken zo eens weg met zo'n vedetten.<br />Half koers hadden we 45gem. Dat ging zeker snel genoeg voor mij. Niet normaal hoe sommige mannen hun bochten kunnen pakken tegen die snelheid.<br />Vervolgens was er een kopgroep van 16man ontstaan. Bij ons in het peloton werd constant gesnokt. Dan enkelingen die de achtervolging inzetten maar even later haalde we ze terug binnen.<br />De laatste 3 ronden begon de spanning terug op te komen. Dan zag je weer gasten die zich heel de koers hebben weg gestoken. Die kwamen dan op kop en reden dan 50/53 precies dat ze naar de bakker reden.<br />In de laatste ronden nog wat drummen om toch iets of wat op een goed plaatsje te zitten om de laatste 2 rechte stukken te kunnen uitrijden. Over heel het parcours stond precies wind op kop.<br />Zo heb ik me kunnen stand houden in het peloton en kon ik DIK tevreden op plaats 37 over de meet laten bollen.<br /><br />Op naar de volgende...Stefnoreply@blogger.com