donderdag, januari 01, 2009

Beste Wensen voor het Nieuwe Jaar


6 opmerkingen:

KaDee zei

Dat het een sportief en vruchtbaar (Benny, Raf, Bartje?, Geert?,Ken?,...) FAT-jaar mag worden.
Ik ben alvast goed begonnen want ik heb gene kater!!!!

Bart Cannondale zei

KaDee, alles op zijne tijd hé, eerst trouwen!

En ne kater, daar heb ik ook gene last van, een dikke pens wel, maar dat is al langer het geval. Dadelijk de beentjes eens gaan strekken...

En dan ben ik ook weeral goed begonnen...GELUKKIG 2009!!!

Anoniem zei

Mijn jaar is ook al ongelooflijk ingezet:
ook al gene kater
de eerste kilometers al afgebold (Beerse - Gooreind)

Laat de rest van 2009 maar komen ... .

Aan allen een geweldig gezond en sportief jaar toegewenst.

Benny

Anoniem zei

Aan alle fatters beste wensen en een sportief 2009.
Dit vanuit het zonnige Buenos aires(32gr)
Morgen breekt alweer de hel los en geven we onze 650 paardjes eens goed op hunne flikker.
Ben er in ieder geval klaar voor en voor mijn part mag het beginnen!!!

Zie Jullie binnen een week of 3 wel terug

Asta la vista

Anoniem zei

Ook van mijnen twegen de beste wensen!
Het fuiven is gedaan, het sportieve kan beginnen. Op naar de halve triatlons ...

Anoniem zei

proficiat hé Bart. Gij laat er ook geen gras over groeien. Zo rap al trouwen, het is menens. Of van moeten ?