zaterdag, september 19, 2009

Koers 't Vel - Veerle

Fatters, spijtig genoeg was ik de enige Fatter al stonden de Rob en de Geert ( sjereir) langs de kant te supporteren !!

Nog spijtiger was het feit dat ik na 5 ronden(25km) onprettig tegen het asfalt van de brug werd gedwongen door en valpartij vlak voor men wielen!! tedjuu! Wel en plezante vaststelling was dat ik nog gene trap teveel had moeten doen en er toch een gemiddelde van 43.6km/h op men tellerke had staan!! Ik heb nog geprobeerd van het gat na die val dicht te rijden maar dat was onbegonnen werk tegen die snelheid en met een paraplu wiel dat ni van men remblokskes kon blijven! nogeens tedjuu! Ik heb nog en paar ronden gekeken maar ben dan naar huis gereden om de wondjes te verzorgen en heb bijgevolg geen idee wie er gewonnen heeft,sorry!

Gr KaVee (alias Kris Vermeiren)

PS: je mag dit ook als verslagje ge(mis)bruiken!!
PS: sponsor Quifit was blijkbaar ook van de partij om te supporteren

Geen opmerkingen: