zaterdag, april 04, 2015

MTB Hapert #atbcross

MTB Hapert #atbcross
E-klasse
1. Patrick Goor
2. Luc Van Herck
3. Guy Van de Weyer
...
4. Ken Joris
...
66. Istvan Fory - dnf

D-klasse
1. Glen Huysmans
2. Cedric Boeckx
3. Arne Loodts
...
4. David Roeffen
7. Ben Verhoeven
22. Roland Schouwenaars
...
68. Johnny Nouwen - dnf

C-klasse
1. Lennart van Houwelingen
2. Tim Heylen
3. Bart Vandeweyer
...
72. Koen Van Dijck
...
84. Joeri Van Ginneken

B-klasse
1. Nick Wynen
2. Brent Van Elven
3. Dimi Diels
...
36. Dirk Van Dyck
...
47. Corné van de Voort

A-klasse
1. Koen Van de Ven
2. Bart Lodewyckx
3. Rob Van der Werf
...
27. Rob Van den Muysenbergh
...
32. Glenn Van Ginneken

2 opmerkingen:

Anoniem zei

The E-experience in een notendop: achteraan mogen starten, maar toen op de aanloopstrook meteen twee kopmannen tegen de macadam sloegen kon ik bij de eerste 10 het veld in. Zag drie man een gaatje slagen en toen nummer vier de bodem kustte in t bos, kon ik opschuiven naar 4 en achter de koplopers aan. Op het technische stuk (straf he, onzen houten Klaas) erop en erover. 10 meter op kop tot... Ik verkeerd afdraaide. meteen het Ken moment voorbij en terug als vijf gaan achtervolgen. Tegen t einde van t bos terug twee koplopers in zicht, schoof ik ook nog eens onderuit. Tegen dat de Schouw mijn ketting erop had (denk dat ik t zelf sneller had gekund maar toch bedankt voor de assistentie Schouw) hing ik terug op plaats 6 denk ik. Van mijn 1 cartouche waren er intussen 3 verschoten. Met t bloed in de keel en wat cross tjak tjak techniek kon ik nummer 4 nog net voor de kombochtjes opzij zetten. Geen Willemske gedaan dus volgende keer D-uitdaging! Benieuwd hoe hard daar wordt gereden, Benneke zal ik er alvast niet meer tegenkomen want die zag een Willemske ook niet zitten!

E-ronKen

Robke zei

Vandaag een paar goei Fatters gezien! Over mezelf kan ik kort zijn. Een paar keer per jaar wil de rug absoluut ni mee en dit was zo'n dag. Rug vast, benen int slaap, 0,0 kracht op de trappers, einde verhaal!
Op rollentie rondjes afgemaald maar geen kl*te waard.

Grtz,
M-House