maandag, juli 21, 2008

Duatlon Loenhout

Duatlon Loenhout (5-20-2)

Seniors
1. Rob Douwen 55min53
2. Chris Van Gomple 56min09
3. Eddy Buts 56min37
...
5. Kris Vermeiren 57min11
8. Kris Driessens 58min22
9. Steven Bogaerts 58min57
10. Koen Van Dijck 59min35
13. Ronald Schouwenaars 59min57
19. Peter Vermeiren 1u00min48
20. Ken Joris 1u00min59
29. Dirk Van Dyck 1u04min25
...
63. Jurgen Cop 1u26min54

Duo's
1. PETER WILLEMSEN - MARTIN PALLEMANS 55min33
2. Gert Van de Mierop - Jef Verbraeken 56min19
3. Roel Van der Donck - Jan Delcroix 58min39
...
10. Steve Krijnen - Kris Anthonissen 1u00min38
17. Stijn Bogaerts - Lieven De Wachter 1u03min25
...
39. Leo Peeters - Christophe Peeters 1u25min47

Beste Ploeg
1. FAST ACTION TEAM

Knappe prestaties gastjes!!! En doe zo verder! Naart schijnt waren er genoeg supporters, bedankt!

1 opmerking:

Anoniem zei

Na stad Aarschot, was wereldstad Loenhout aan de beurt!
Niet vooraf ingeschreven daar ik niet wist hoe zeer ik geradbraakt zou zijn na Aarschot. Omdat het een thuiswedstrijd was en het weer schitterde;-), besloot ik om toch maar mee te doen en we zouden wel zien waar het schip zou stranden. Van Bartje vernam ik dat hij amper kon stappen tgv Aarschot en dus daarom liever supporterde. Daarentegen gaf Dave voor de start aan helemaal geen last te hebben van stijve spieren. Dat zal hij wel te danken hebben aan zijn vele trainingsuren, dacht ik, want mijn billen voelden toch niet soepel aan.
Omdat de regen met sloten uit de hemel gutste, besloot ik niet te veel rond te lopen als opwarming. Daar had ik dan ook wel last van na z’n 500m wedstrijd. Ik besloot wat gas te minderen en het spoor van veteraan Paul en Martin (duo partner Piet) te volgen. Dit tempo deed pijn maar ging nog net. Na het lopen sprong in zo’n 50m achter het FAT top duo op de fiets (duo’s wisselen blijkbaar sneller). Ik heb samen met Paul nog tevergeefs geprobeerd die meter dicht te rijden maar de kloof werd groter ipv kleiner dus dan maar gewacht op groepje die naderden. Ondertussen zaten we al in de tweede ronde en de benen begonnen stilaan te protesteren tegen al dat beukwerk op ’t Neerven. Tijdens de derde ronde werden we voorbij geflitst door een wreed goede fietser (als ik me niet vergis is deze 3de geëindigd) met een aantal in zijn kielzog. Nadat mijn voorganger deze trein na de bocht moest lossen was het voor mij ook bekeken. Ik was verder gedoemd om achter de brede rug van Paul en Dirk Vermeiren de laatste ronde te volbrengen (merci mannen) daar mijn bovenbenen leeg waren. Tijdens het lopen bleek ook snel dat ik niet meer voluit kon gaan en moest Paul en Dirk V laten lopen. Met mijn top tien plaats (duo’s tellen we uiteraard niet!) was ik dan ook best tevreden en voldaan. Door de regen verkleumd haastte ik me onder een warme douche. De avond sloot in af met een stevig avondmaal bij den Ed in schoon gezelschap. De komende dagen wat recupereren en voorbereiden op Antwerpen (zon 3 aug). Of de inspanning van dit weekend dan volledig uit de benen zal zijn, zal ik moeten ondervinden. See you there!? (Misschien kom ik wel supporteren in Beerse. Wie start daar??)