zondag, augustus 31, 2008

1/4 Triatlon Viersel

1/4 Triatlon Viersel - seniors
1. Tom Vander Hoogerstraete 1u50min55
2. Thierry Verbinnen 1u54min14
3. Arnout Volckaert 1u57min45
...
20. Kris Vermeiren 2u06min23
35. Kris Driessens 2u11min29
70. Peter Vermeiren 2u18min45
93. Maarten Joris 2u24min20
98. Dirk Van Dyck 2u26min01
99. Ken Joris 2u26min11
103. Jef Van Looveren 2u27min47
105. Stijn Bogaerts 2u28min37
112. Bart Anthonissen 2u31min41
148. Dave Van Hasselt 2u44min07
...
157. Sven Hutse 3u08min50
13 DNF'ers

Bedankt aan de talrijke opkomen supporters en drankaangevers, jullie waren weeral fantastisch!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Inderdaad nen dikke merci aan de aanwezige supporters. Het was ne plezante afsluiter van een voor mij geslaagd 2008-triatlonseizoen. Op een paar blessures na kan ik niet anders dan tevreden zijn. (Alle drie de grote wedstrijden die ik had aangekruist, heb ik met een goed gevoel beëindigd.) Nu nog even de schouder en de rug laten genezen en volgend jaar er weer tegenaan.
Om nog even terug te blikken op Viersel. Wat me vooral is opgevallen:
Dat Kriske snel kon zwemmen wist ik al maar tijdrijden ligt hem blijkbaar nog beter, chapeau! Dat den Dirk de Ken zou kloppen in Viersel, had ik niet verwacht, wederom aangenaam verrast. Als volgend jaar de Geert, den Benny,... (terug) meedoen, zal het FAT wederom niet onopgemerkt Viersel passeren. En Jef volgend jaar geen nieuwe batterijen vergeten steken in jouw planet-X machine;-)

Het nu wedstrijdje zal waarschijnlijk in WW op 21/9 zijn. Tot dan.

Anoniem zei

De Ken heeft het serieus laten afweten bij het zwemmen, was te plat in t fietsen en heeft in t lopen serieus af moeten zien om de vooropgestelde doelen te halen. Nooit gedacht dat 1500m zo lang duren in t water... Toen ik den Dirk in schoolslag even na halfweg voorbij zag komen wist ik dat t moeilijk ging worden. Dat we nog mochten sprinten voor de 100ste plaats was voor mij dan ook meer dan ik na t zwemmen had verhoopt. Na 2 uur 26 strijd kan ik enkel concluderen dat den Dirk dus idd 10 seconden sterker was. Niet te onderschatten onzen Dirk en denk dat hij ook wel (terrecht) tevreden was. Mijn doel was simpel: onder 2 uur 30 finishen en als t kan voor de Stijn. Beide zijn gelukt en dus heb ik eigenlijk best wel genoten van die 2u26 afzien. In een kwart blijkt één ding nog meer dan in een achtste: t is allemaal een kwestie van trainingsuren...

Vanaf nu tot in t voorjaar terug vollen bak Doelgetter, es ne keer op de MTB en dan zien we weer wel wat er volgend jaar op de kalender komt. Als ik de Stijn en den Dirk warm krijg voor Antwerpen, wie weet...

Anoniem zei

Ook mijn doel is bereikt! Binnen de 2 uur 30 min binnen zijn en liefst zoveel mogelijk Fatters achter me laten. De trainingsbeesten heb ik nooit in mijn visier gehad en daar had ik zelfs niet van durven dromen. Inderdaad een kwart is andere koek!!!
Zwemmen wordt vanaf deze week getraind, blessures genezen hopelijk en volgend jaar zullen jullie me weer zien.
Tot den 21ste.

Anoniem zei

De gestelde doelen waren blijkbaar niet zo hoog. :)

Anoniem zei

Mijn bevindingen: de Krissen zijn beren buiten categorie, en ook Peter V heeft in 1 jaar tijd een gigantische stap vooruit gezet.
Van Stijn had ik vooraf het meest verwacht en dit kwam ook uit tot na het fietsen. Heel spijtig dat het lopen zijn uitslag overschaduwd. Jef (zwemmen) en Bart (fietsen) blinken uit in hun onderdeel maar gaven dan weer veel prijs in andere. Dave had volgens mij een geweldige off-day want als je de stratenloop in Hoogstraten tegen 15km/u kunt lopen...
Ik had voor mijzelf geen doelen gesteld omdat de topvorm van De Bres St Jozef verloren was gegaan. Gelukkig was het goede gevoel net op tijd terug en ben inderdaad fier tussen de familie Joris te kunnen finishen. De ervaring/les van vorig jaar (doseren) heeft mij zeker en vast geholpen.
Ook mijn dank aan supporters en vooral mijn Anneke die, zwanger of niet, overal present was.

en Ken, pinten drinken aan de zijlijn in Antwerpen, zie ik zitten

gr Dirk

Anoniem zei

Zou het toeval zijn dat de top3 van de FAT-ters soms ook in een ROOD tenuke rondcrossen? ;)

Anoniem zei

Ik denk niet dat dat toeval is, dat zijn gewoon onze sterkste mannen voor het moment. We zijn er enkele aan het klaarstomen om met die mannen te kunnen wedijveren zoals bijvoorbeeld (niet-limitatieve lijst Maarten Joris, Bart Anthonissen, Geert Joris, ...

Pittig detail, deze website is veel sneller dan die rode!