vrijdag, juli 06, 2012

Koers Neervenkermis

Koers Neervenkermis
Dames
1. Erica Bollaert
2. Katrien Joris
3. Ils Aernouts
...
4. Gonny Brughmans

Kids
1. Matthys Palinckx
2. Pieter Quirynen
3. Thijs Vermeiren
...
4. Ben Kerstens

Heren +40
1. Peter Willemsen
2. Ronny Van Aert
3. Koen Verboven
...
6. Peter Vermeiren
7. Patrick Palinckx
...
15. Tom Vandekeybus

Heren -40
1. Jeroen Haest
2. Jan Geerts
3. Rob Van den Muysenbergh
...
4. Kris Driessens
6. Sven Lenaerts
9. Peter Willemsen
10. Filip Vermeiren
13. Steven Bogaerts
14. Kris Vermeiren
19. Bart Anthonissen
20. Ben Verhoeven
24. Wim Eelen
26. Stijn Bogaerts
30. Roland Schouwenaars
31. Evert Thys
...
36. Dieter Van den Buys

Mooie opkomst in alle categorieën en natuurlijk een dikke proficiat aan alle winnaars!

2 opmerkingen:

KaDee zei

Neervenkermis..'t is en blijft toch elk jaar opnieuw een veldslag. Vrijdags zag ik een hele bende sterk fietsende FATters waardoor de overwinning dit jaar wel weer naar een grijze trui ging. Vooral een sterk fietsende KaVee, Fili, Bougie en Jeroen vielen mij op. Ik weet zeker dat er een koppel van op 't podium staat den 21ste! Ikzelf was dit jaar niet écht in staat de koers mee te dragen en was zeker in de eerste ronden gedoemd tot aanklampen. Tijdens de regenbui kwam ik er wat bovenop en heb daarna ook nog een paar gaatjes kunnen dichten. Als je uiteindelijk als 4de over de streep bolt, mag je in mijn geval niet ontevreden zijn alhoewel ik (zoals gewoonlijk) achteraf toch het gevoel had dat er meer uit de spurt te halen was. Maar soit...goede afloop van de koers meer dan behoorlijk gevierd waardoor de stratenloop op zaterdag wederom een gevecht met mezelf was. Ook nu zag ik weer een beresterke KaVee die vanaf ronde één het pak mee uiteen trok. Honderd meter voor mij zag ik constant nog nen andere FATklepper maar bedreigen was niet bij. Stik kapot en met ne geweldige droge mond als 5de over de meet. Toch content dat ik nog een paar jongere omslagpunters kon inhalen en voorblijven. In ieder geval dieje droge mond wederom ruimschoots weggespoeld. Zondags het weekend in schoonheid onder leiding van kersverse papa Muis afgesloten. Na een weekendje met een paar uur sport, 15 uur tooghangen en veel te weinig uren slaap, kan nu de recuperatie beginnen...hopelijk ben ik tijdig bekomen voor de veldslag van volgende week...dan ergens in Hoogstraten geloof ik. Gr, (goedgetrainde bierdrinker) KaDee

Anoniem zei

PROFICIAT AAN ALLE FATTERS, VOORAL OOK AAN JEROEN, EINDELIJK EEN ZEGE BINNEN. DIK VERDIEND EN VOORAL DE MANIER WAAROP, PRACHTIG.
RS