zondag, juli 19, 2009

Hageland Triatlon Aarschot

1/3 Power Triatlon Aarschot (2050m - 60 - 15)
1. Tim Brydenbach - 2u59'48
2. Gerrit Schellens - 3u03'28
3. Sander Dobbelaere - 3u07'46
...
36. Kris Vermeiren - 3u26'12
...
212. Jos Verberne - DNF

Gisteren nog gespot op het trouwfeest van Isabelle en Geert, maar vandaag tussen de grote jongens in Aarschot! Ne krak, maar dat wisten we al, niet? Knappe prestatie Kris!
1/8 Plas Triatlon Aarschot (750m - 27 - 5)
1. Geert Janssens - 1u12'46
2. Roeland Bellens - 1u13'28
3. Hans Moonen - 1u13'31
...
24. Evert Thys - 1u22'11
...
179. Pieter Van Dyck - DNF
Evert werd 9de in de klasse onder 23 jaar, wat in één keer het sterke deelnemersveld onderstreept. Knap Evert! Zijn vriedin Anke werd in dezelfde wedstrijd 90ste algemeen en eerste dame onder 23, waarvoor ook proficiat!

4 opmerkingen:

Kavee zei

En verslagske,

Na en korte nacht en eerst nog het nodige werk te verichten toch maar richting Aarschot vertrokken.ik was aan de late kant en moest men eerste cartouche al gebruiken in de verplaatsing naar de zwemzone(10km van de aankomst)wind op kop!!
De zwemstart was redelik chaotisch en al gauw werd men brilleke van men ogen gescheiden.Nadat ik de eerste keer uit het water was gekomen leek en goede zwemtijd in de maak! Na de tweede ronde en terug op het droge meteen men pak goed los gekregen(t'zat eens mee)begonnen de mensen langs de kant te roepen dat ik nog en ronde moest zwemmen!!!Ik kon men oren ni geloven!!Dan maar terug dicht geritst en terug het water in.Als het in Brasschaat 2700m zwemmen was , was het in Aarschot ook zeker 2500m zeker gezien de zwemtijden.(van iedereen trouwens)!!In de wissel zag ik de Pieter Nicolai nog net vertrekken en kon hem na en 15km fietsen bergop inhalen.En zeer goed rijdende Pieter moest echter ni veel lossen en hield mij in het vizier.Door de slechte wegen men drinkenbus kwijtgeraakt en nooit echt en goed gevoel gehad op de fiets.De vooize had meer pech en moest de wedstrijd verlaten na 2 lekke banden en een kapotte buitenband!Dan in het lopen direkt krampen in men buik die er pas na 8km uit begonnen te gaan(dags voordien te veel gegeten denk ik)!
Men eindtijd moet minstens 5 min rapper kunnen maar ik ben toch tevreden ermee! Nu proberen goed te recupereren en er dinsdag en goei lap op geven!!! GO FAIT GO

Gr, Kavee

Bart Cannondale zei

Dieje zonnenbril was waarschijnlijk om uw ogen te verstoppen? Ge moet het maar doen Kris! Knap!

Maarten zei

Sterk werk KaVee!
Ik was zondag gene mens na zo'n feestje :-)

Petje af!!!

Pieter zei

Bij het zwemmen werd de wissel wel inbegrepen, maar dan was het nog aan de lange kant. :s

Kris kwam al snel voorbij gevlogen bij het fietsen, dus zo slecht was het zwemmen precies niet. ;)

Maar toen kreeg ik hem weer in het vizier en heb ik mijn wedstrijd grotendeels op Kris zijn tempo af kunnen stemmen. Dan reed hij weer weg, dan kwam ik weer wat dichter, ... Was ik nu goed aan het rijden of had Kris een mindere dag / pech ??? (ging er door mijn hoofd)

Bij het lopen kon ik ook nog min of meer een tijdje aanklampen, maar dan kwam kris zijn trein toch op stoom en de mijne begon te sputteren. Al bij al toch nog een goede wedstrijd.

Morgen, in Loenhout, zal ik wel niet in zijn geburen te vinden zijn in de uitslag. :D