woensdag, januari 20, 2010

BK Masters A - Kasterlee

BK Masters A - Kasterlee
1. Wim Jansen
2. Sven Van Eyndt
3. Tim Borgers
...
16. Rob Van den Muysenbergh
...
27. Anthony Carcella

Rune, Robbe, Benny, Klaas, Dirk, Jul, Rik, Kris, Stefan, Katrien en Bart zagen 'onze' Rob ploeteren door de Kasterleese modder. Voor onze ogen deed hij nog even zijn best, maar slechte benen deden er anders over beslissen...Maar eigenlijk nog binnen de gestelde top 20! Hopelijk zijn die benen beter op het WK in Mol!

2 opmerkingen:

robke muis zei

Eerst en vooral dank aan de supporters, aan hen zal het zeker niet gelegen hebben. Over mezelf kan ik maar weinig goeds zeggen. De start was nog meer dan ok maar al heel snel voelde ik dat het me niet afging. Ik parkeerde als het ware, de kleine hellingskes werden met de ronde hoger en door de modder rijden was ook geen succes. Dat Kasterlee me niet zo ligt is dan ook maar een flauw excuus. De echte reden moet ik ook niet veel verder zoeken, de laatste weken veel te weinig getraind, laat staan duurtrainingen. Zo werd het rondje een beetje mijn Hel en de weinige uren training heb ik cash betaald. Het is zoals in elke sport: niet trainen-niet presteren. Deze week met goede moed de trainingen terug opgepakt en nu zaterdag in Mol proberen het k..gevoel van vorige week weg te fietsen.
Nogmaals dank voor de FAT-support & ik hoop op betere prestaties de komende weken?, maanden?,jaren?...

Grtz,
grijze muis

Anoniem zei

Je moest maar in de scherpe gezichten kijken, om te zien dat dit een hoog niveau is. Om dan in het pak te finishen lijkt me geen schande. Doch zagen wij ook dat de Rob een volgende keer en misschien op een ander terrein sterker kan/zal zijn.

Op dit bochtig parcours hadden we ook graag Steve aan het werk gezien.

tot de volgende
Dirk