zaterdag, augustus 13, 2011

Sterke Peer Triotriatlon

Sterke Peer Triotriatlon (375-20-5)
1. Hetric - 51min00
2. De Vaste Waarden - 51min46
3. De Betere Vaste Waarden (met oa KaDee) - 52min25
...
8. Fast Action Team (KaVee - Da Muis - Raket) - 54min08
16. De Snelle Mannen (met oa ET) - 55min55
26. Bouwwerken Geert Joris (met oa de Geert himself) - 57min51
31. Eandis Kempen 1 (met oa de Fleer) - 58min44
40. Van Gils Coatin (met oa Koen VV) - 59min56
63. Waaromtog (met oa Bart A) - 1u02'46
66. Team Kenis Service (met oa David R) - 1u03'09
78. Neerven 1 (met oa PeeVee) - 1u05'50
88. FAT Junior - 1u05'35
108. FAT Ladies (Katrien J - Kathleen B - Isabelle VT) - 1u08'52
113. 2 vrouwen en ne man (met oa Ben Verhoeven) - 1u09'28
...
176. De Heyrmannen - DNF

Ik hoop dat ik er geen gemist heb... FATter op het podium, altijd leuk!

1 opmerking:

Maarten zei

Man, man, man ... wat een druk werd er op mijn schouders gelegd. 4 keer ben ik gaan kakken alvorens de wedstrijd aan te vatten waarin het zou gebeuren. De spurt tegen mijn schoonbroer. Het zag er naar uit dat dit wel eens met dit topteam zou gebeuren. Daar was echter het 3x onderdompelen van Kavee NIET bijgerekend in deze recreatieve wedstrijd. De toppers kwamen uit het water met als eerste de zwemmer van KaDee. Dan zag ik iets verder Bart Van Looveren en Frank Herremans uit 't water komen. Daarna Pincky Winky en Kavee bleef weg. Het kalf was letterlijk en figuurlijk "bijna" verdronken. Ik wist meteen dat het niet voor dit jaar zou zijn. Er moest iets gebeurd zijn in het water, maar wat dat konden we hem niet vragen. Uiteindelijk tussen de 30ste à 40ste plek kunnen beginnen aan het fietsen. Als een speer ging Da Muis er vandoor. Alles uit zijn lijf geperst en opgerukt naar de 12de plaats. Ik zou het rustig aan doen, want om half 7 stond er een solo wedstrijd op het program. Ik had gelogen tegen mezelf, want rust staat zelden in mijn woordenboek tijdens een wedstrijd. De eerste 3 voorgangers pikte ik redelijk snel op. Met de 4de had ik wat meer werk. Hiervoor perste ik een laatste spurtje uit mijn lijf (foto te zien op wezelopdefoto.be)
Beetje kokhalzend, maar tevreden over de meet. Gegaan als een TEAM en aangekomen als een TEAM. Volgend jaar hopelijk minder pech bij de start. Ik was blij dat ik in hun team zat.