zaterdag, juni 09, 2012

Koers Gooreind

Koers Gooreind -40j
1. Jeroen Dingemans
2. Christof Smits
3. Mike Van Aken
...
4. Steven Bogaerts
6. Rob Van den Muysenbergh
12. Koen Van Dijck
...
18.

Koers Gooreind +40j
1.
2.
3.
...
8. Peter Vermeiren
...
13.

Koers Gooreind dames
1.
2.
3.
...
5. Ils Aernouts
6. Meggie van Beeumen
12. Katrien Joris
...
13. ???

Een gebrekkige uitslag, maar alle FATters zouden er op moeten staan. Spijtig dat Katrien door pech een lekke band krijgt. De dames van LPCT zijn echter moeilijk recreanten te noemen... Knappe eerste koers dames!
Van de heren werd al gemeld dat er knoerhard werd gereden, ook jullie proficiat!

3 opmerkingen:

koenvd zei

Door de magere opkomst bij de -40 mannen, moesten wij ook samen met de elites starten (zie nrs 1 en 2) ;-)

Robke zei

Eerste koers op de weg en maar 18 aan de start. Dan weet je dat het snel beslist kan zijn. Koen ging reeds in de eerste ronde (of 2de?) flink aanzetten en reed zo met nog drie man even vooruit. Toen Smits en Dingemans reageerden wist ik dat je mee moest zijn. Deze jongens vallen op deze afstand nooit stil. Ook Jan Geerts sprong mee. Samen snel voorsprong kunnen nemen maar werd snel gewaar dat de mannen van Gooreind met overschot reden. Toch een aantal rondjes samen rondgedraaid maar toen hadden ze er blijkbaar genoeg van. Op het bijzonder winderige parkoers trokken zij een aantal keer flink door, eerste slachtoffer was Jan G. Een dikke ronde later moest ik ook passen. Toch wel teleurgesteld, vorige week nog twee aardige tijdritjes gereden met mijne crosser en nu lossen, het pikte. Maar eerlijk is eerlijk, de mannen waren vandaag een klasse te sterk. Een tekort aan intervaltraining of gewoon een mindere dag, ik hoop het tweede. Me laten uitzakken tot het "peloton" waar Koen en Steven mee de forcing voerden. Als je nog tijdrijders zoekt, ik heb twee goeie FAtters gezien. In de laatste km ging Steven nog aan de haal en ben ik blijven zitten. Uiteindelijk blijft een wedstrijd de beste training en daarom heb ik me ook goed geamuseerd, ben wel maandag en dinsdag mijn frustraties gaan wegknallen op de bruggen van Loenhout....

Anoniem zei

merci aan koen en rob voor het perfecte afstopwerk

bougie