zondag, november 17, 2013

Cyclocross Galder #wbvc

Cyclocross Galder #wbvc

6 jaar
1. Anton Mertens
2. Fee Knaven
3. Laure Huybrechts
...
5. Jul Driessens
...
13. Liam Uitdewilligen


8 jaar
1. Axel Roks
2. Bryant Boogert
3. Arthur Mertens
...
11. Rik Driessens

+40 jaar
1. Erik Teck
2. Gunther Loos
3. Raf Jacobs
...
6. Peter Willemsen
7. Steve Krijnen
...
30. Nico van Wursel

-40jaar
1. Sander Mol
2. Jerry Kallenfels
3. Joep van Gennip
...
10. Kris Driessens
23. Stef Anthonissen
37. Rob Van den Muysenbergh - dnf
...
39. Bart de Visser - dnf

4 opmerkingen:

KaDee zei

In de voormiddag mijn twee sjotterkes eens laten proeven van het veldrijden. Amaai, wat een niveau verschil. Ik verschoot er zelf van. Maar zeker voor herhaling vatbaar.
In de namiddag tijd voor mijn eerste cyclodross van 't najaar. Tijdens mijn verkenning vond ik een parcours dat me niet echt lag. Veel rechte stukken die knotse en botsen zaten. Niet écht ideaal voor de rug. Ik miste al direct mijn MTB-vering en mijn dikke banden. Toen ik bij een schuiven mijn knie ook nog eens bezeerde, was de moraal ver te zoeken. Na een verdienstelijk koers van Peter en Steven was het de beurt aan de 'jonge' gasten:)!Gestart vanop de laaste rij maar in de eerste rechte lijn kom ik er al een 15-tal passeren. Een plaats of 5 achter de Rob en met de Stef in 't wiel 't veld in en het stoempen kon beginnen. Na een paar ronden hing ik 100m achter de Rob en volgens buurman Stanny rond positie 15. Op het moment dat ik de spong wou maken naar het achterwiel van de Rob kreeg hij materiaalpech en moest de strijd staken. Niettegenstaande ik wel een constant tempo kon aanhouden begon de rug toch serieus tegen te prutelen. Laatste paar rondes nog een paar 'lijken' opgeraapt om daarna moe en gebroken net in de top10 te finishen. Meer zat er niet in dus uiteindelijk toch voldaan naar huis maar hopelijk tref ik volgende week in De Mosten een schoonder parcours.

Robke zei

Zoals de Kadee al zei, mijnen eerste DNF van dit seizoen en hopelijk de laatste. Redelijk weg in de start rond positie twaalf en net achter mij de Kadee. Het bolde op en rond het strand voor gene meter door het hobbelige parcours. Halverwege schakelde mijne carbonne ros niet meer zoals het moest en iets later ook afgestapt. Zag nadien Kadee nog sterk voor den dag komen en ook de Piet en mijnen buurman reden een meer dan degelijke wedstrijd. Hoorde nadien wel dat de Piet deze week straftraining inlast omdat hem ni content was! Als da maar goe komt volgende week op de tweedaagse in de Mosten.

golden boys Stanny en Stef zei

Goed bezig Faters.Buurman Stanny en Stef zagen dat het goed was.Beter dan mezelf.Bij de + 50 onderuit en vol op mijn enkel.enkelbreuk en out voor dit jaar.Dus nu alleen Stef verder int veld.

Piet zei

Galder ! Normaal mooi parcours met lang stuk zand. Hadden het nu verlegd naar den andere kant van de vijver. Volgens mij nie beter, zoals al gezegd te hobbelig. Voorlaatste rij moeten starten en met E.T direct opschuiven naar de kop. Toer of 4 op de 2de plaats rondgebold en dan kwam den eerste schuiver. Paar bochten was het dan ook spekglad ! Begon ook nog druk te voelen van achteruit met 2de schuiver tot gevolg. De goesting en het vertrouwen was dan ook gelijk weg. Alles maar op volgende week dan :)