zondag, december 22, 2013

Duatlon Hel van Kasterlee

Duatlon Hel van Kasterlee
1. Seppe Odeyn - 6u34'52
2. Bart Borghs - 6u45'32
3. Nick baelus - 7u00'26
...
14. Steven Bogaerts - 7u38'52
...
216. Schoonen Hans - 11u21'18

Vorig jaar in een kletsnatte editie van de Hel waren er nog vijf FATters die startten. Dit jaar enkel Steven aan de start en een pak droger waardoor het parcoursrecord sneuvelde. Ook Steven deed er dit jaar 1,5 uur korter over en bereikte verdienstelijk de finish binnen de top15! RESPECT!

4 opmerkingen:

KaDee zei

http://www.3athlon.be/index.php/artikels/nieuws/4131-seppe-odeyn-en-miek-vyncke-vliegen-door-de-hel

Anoniem zei

Ook als het wa minder is gaan we verslag uitbrengen. het vertrouwen was er wel na de duathlon van ww en voorbereiding was zonder veel obstakels verlopen.
Eerste loop ging zeer vlot waardoor dit vertrouwen alleen nog maar groeide. Eerste ronde fietsen samen met bert vervecken kunnen afwerken, wat vlot ging. Toch moest ik deze ineens lossen en zo alleen verder. In den derde ronde komen er 2 keer een groepje van 4-5 man over waar ik maar even mee kan en deze ook moet laten gaan. Wat is da hier allemaal, het kruipt int koppeke en mentaal breekt het. Even dacht ik aan de brui eraan te geven. Een klets in m'n gezicht gegeven doorgaan godverdoemme, pussy.
Me terug opgepept voor de laatste 30 lopen, waar ik een geweldig tempo kon aanhouden en nog 11 man terug pakken.
Een (gedeeltelijke) verklaring voor het mindere fietsen vond ik bij het kuisen van de fiets toen ik nen draai gaf aan het achterwiel. 2 toerkes draaien en wiel stond stil, om door de grond te zakken. Stom om dit niet te controleren tijdens wedstrijd natuurlijk, maar ja. Heb altijd gezegd mee te blijven doen zolang den uitslag verbetert, dus ...
PS volgend jaar gaat het fietsparcours wss terug naar den blosotoer in lichtaart, tijd voor verse deelnemers zou ik zeggen.

Bedankt aan de aanwezige fatters, alle andere brachtse supporters, die volgens mij het financiele gat van de organisatie dicht hebben gedronken, greet, wim (voor tijd en plaats te informeren) en vooral de fleer die mij door enkele dipjes hielp. Me nog op een kruk gezet in den trap waar het feestje werd afgesloten.

bougie

Pieter zei

Knap gedaan Steven !!!

Anoniem zei

Zondagmorgen 8u. Terwijl mijne wekker afgaat, denk ik aan de start in Kasterlee die net gegeven is. Heb die dag met David afgesproken om een kerstjogging mee te doen aan de Lilse Bergen. Terwijl ik veel moeite heb met mijn laatste (van 10) kilometers, denk ik aan de afstanden die in de Hel overwonnen moeten worden.
Op de middag rustig gegeten om daarna met onze Klaas en David naar de echten te gaan kijken. Toen we daar aankwamen waren de toppers net aan hun laatste loopronde begonnen. Even gewacht aan de sporthal waar Steven dan fluks aan zijn laatste ronde begon. Ook wij hadden gehoopt dat hij meer vooraan zou zitten. Onze zwemmaat Bart Meeusen konden we iets daarna aanmoedigen. We telden de posities, er waren veel kleppers had ik den indruk.

Dan kwam de winnaar al om 14u30 over de streep. Had ik ook maar zo'n kromme benen, denk je dan.
Een uur en meer later waren het nog altijd fameuze namen à la Steven die de finish bereikten. Toen we een pint bier later weer naar huis gingen, moesten de meeste deelnemers nog arriveren. Thuis aangekomen na een goed gevulde zondag, denk ik aan de mindere goden die nog aan het finishen zijn.

Awel, wedstrijden finishen waar je bij zonsopgang begint en na zonsondergang binnen komt, daar pak ik mijn klak voor af.

@ Pussy: ook met de MTB kan je veel krachten sparen door samen te werken. Hopelijk kan je je volgend jaar wel tussen een paar goei fietsers nestelen en dan ga je veel tijd winnen. Aan je eindschot zal het zeker niet liggen.

gr Dirk (the real pussy, die het bij supporteren zal houden)