zondag, augustus 16, 2009

Koers Stad- en Havenarbeiders # WAOD

WAOD # Koers Stad- en havenarbeiders
1. Jim Van Loock
2. Patrick Brees
3. Stefan Adriaenssens
...
7. Peter Willemsen
...
10. Frank Suys (de uitslag in de GVA reikt niet verder)

Proficiat Peter!

Peter en Roland S reden de afgelopen meermaals criteriums in Nederland. Bij het ontbreken van een uitslag per wedstrijd, krijgen ze hier alvast een eervolle vermelding.

Volgend weekend treden enkele triatleten aan de start in Neerpelt. Enkele voor een halve (oa. Peter en Peter), onze KaDee gaat voor de sportieve uitdaging van het jaar en staat aan de start van de VOLLEDIGE triatlon. Supporters op post!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Proficiat Peter, in rijkevorsel nog van da. Oei Kris, ik wil u nu niet onderschatten maar gaat da wel goe komen, alvast veel succes!
RS

Anoniem zei

Pfff, ne volledige. :)

Stom, ik moet zaterdag in Neerpelt zijn, zondag kan ik jammer genoeg niet komen kijken.

Een doel vooropgesteld Kris? (tijd)

Pieter

Anoniem zei

Het is allemaal de schuld van de Stijn. Hij gaf een paar weken terug de voorzet (ergens een reactie die ik las) en wie anders dan de Kris kopt hem binnen.
Veel succes
Dirk

KaDee zei

Of dat dat goe komt? Ik hoop het wel. Anders zou ik niet starten. Daar ik hlaf zoveel train als nodig voor een hele triatlon, weet ik dat ik voor een zware opdracht sta. Ik heb ingeschreven omdat ik de komende jaren niet echt een mogelijkheid zag deze trainingsueren te verdubbelen (en mijn knoken worden er ook niet jonger op). Ik heb 'het bereiken van de finish' dan ook als enige doel. Als ik het echter niet haal, zal ik ook niet diep teleur gesteld zijn. Laat ons zeggen dat het experiment is! Leergeld! Is het iets voor mij (en mijn gewrichten)? Ik hoop in ieder geval dat ik zondagavond een aangename triatlonervaring rijker ben, die graag met de geïntersserden zal delen. Gezien de weersvoorspelling zal ik de succes-wensen kunnen gebruiken. Tot gauw. groeten