zondag, maart 04, 2012

Duatlon Putte

Duatlon Putte Adventure (3,8-24-3,8)
1. Yeray Luxem - 1u15'57
2. Jim Thijs - 1u16'24
3. Toppers - 1u17'21
...
6. Kris Driessens - 1u18'42
8. FAT 1 (Raket & Piet) - 1u18'59
23. Steven Bogaerts - 1u23'35
39. Peter Vermeiren - 1u27'36
66. Filip Vermeiren - 1u32'26
69. FAT 2 (Pascal & Bart) - 1u33'22
...
141. Chris Severins - 2u12'57

Whola, Kris net buiten het podium, maar wel de snelste solo-mtb-tijd (sneller dan prof Jim Thijs). Raket liet zien waarom hij Raket noemt, niet trainen maar wel even uitpakken daar in Zandvliet. Peter en Maarten behaalden de 4de plek bij de duo's. Steven en Peter presteerden weer heel goed, maar vooral Fili liet merken dat hij blijft werken. Spijtig voor hem zit het winterseizoen er bijna op, het mountainbiken ging hem al heel goed af! Koen, bedankt voor de support!

7 opmerkingen:

Koenvd zei

Mooie fat-prestaties gezien gisteren in Berendrecht! Kadee bewees nog maar eens dat hij in deze discipline bij de belgische top behoort. Hij fietste als ne bezetene naar een schitterende 4e plaats.
team fat 1 doet een plaatske minder dan vorig jaar, maar volgens mij toch een betere prestatie dan vorig jaar. De concurrentie was heel sterk.
Ook de andere fatbeiren trokken zich niks aan van de stortbui en presteerden naar gewoonte weer heel sterk.
'k zal nog serieus moeten trainen, wil ik dit jaar niet uit den toon vallen.

KaDee zei

http://www.jimthijs.com/2012/03/05/tweede-in-berendrecht/
Jim Thijs kan niet alleen goed sporten, in de multimedia is hij ook goed thuis. Op Jims' eerste foto heb ik supporter Koen VD (zijne rug) gespot.
Ook op de site van Yeray Luxem staat een mooi relaas. http://www.luxem.be/drupal/node/291

Nu versta ik maar al te goed waarom in bijna 3 minuten aam mijn broek krijg van die mannen. Ik ga deze week mijn mentale coach, trainer, osteopaat en sponsor ook maar eens raadplegen, denk ik! Gelukkig wonen al deze bij mij thuis. Genoeg gezeverd. 'k Ben content met mijn 4de plek. Meer zat er niet in. Lopen ging zoals verwacht iets minder, fietsen was plezant en ging goed. Dan blijkt dat weekelijks tochtje (voor die 10 Trappisten) toch nog voor iets goed. Hop naar de volgende wedstrijd in Geel. Maar eerst deze week nog ne keer gaan joggen en ten donderdag weer een tripke (en een trapke). Koen merci voor het supporteren. Later!

KaDee zei

Hey Koen wa schrijfe gij allemaal...'ne subtopper van de Noorderkempen' zal al wel meer dan genoeg zijn zeker?! De Koen zijn (langere) wedstrijden komen er nog aan... hou ém maar eens in de gate op den LCMT!

Bart 29Cannondale zei

Met de 29er afgezakt naar Zandvliet voor de eerste duo-duatlon van het jaar. Eindelijk nog eens met mijn favoriete fiets - ik keek er al een tijdje naar uit.

Dat de conditie niet goed kan zijn na 250km weet ik ook, maar slecht kon ik ze ook niet noemen. Bij het mountainbiken kon ik snel veel opschuiven en zo slaagde ik er in dat ik enkel maar volk voorbijstak en niet werd ingehaald. Niet dat de fietstijd uiteindelijk zo goed was, maar het was soms lastig om 5 man in één keer voorbij te steken.

Ik had verwacht de Fili in de tweede ronde te passeren, maar hij was nog steeds niet te zien. Bij het ingaan van de derde ronde riepen Maarten en Koen dat ik hem nog wel kon bijbenen. Een vetteske bij ging niet, maar toch maar blijven gaan. En ja, bij het ingaan van de laatste ronde had ik de Fili te pakken - wat heeft hij vooruitgang gemaakt, niet te doen!

Blijkt achteraf dat ik in de eerste helft ben geëindigd, KaDee weeral een straffe prestatie neerzet, maar net zo goed Peter, Maarten, Steven, Peter en Fili. Beiren zijn het, FAT beiren!

Tot in Lille, waar mijn vrouwtje mijn duoloper gaat zijn - zij is al aan het trainen!!! (dat is meer op voorhand dan ik dat doe)

piet zei

Vorigjaar nog podium dus voor minder gingen we niet. Aangezien dat het nogal een gewilde duatlon is was hij al vlug volgeboekt. Komt vooral door het mooie MTB parcours denk ik .Weeral mooi afgezet door de raket en kon rond plaats 10 van start. 1 ste ronde samen met de winnaar van vorigjaar goed kunnen opschuiven tot we bij het 2 de duo aankwamen met hem te willen passeren den 1 keer op mijne snuffel en ketting eraf. Groepje met Kadee kwam erover en moest eerste gaatje dichten. bijna einde 2 ronde ging voorligger in de fout in bocht en lag ik 2de keer op mijne snuffel en weeral ketting eraf. Mijn goesting was al over maar toch maar terug aanzetten en gaatje weer kunnen dichten net op het moment dat de kadee ging lopen uit het groepje, mijn wagonnetje proberen aanpikken maar al da op de grond liggen had teveel krachten gekost en had al veel moeite om het tempo van Jelle l. en den Douwen te volgen. Tempo iets laten zakken en laatste ronde kwam ik er terug door. Podium was op da moment al gaan vliegen wat de raket ook probeerde nog goed te maken. strande hij op 10 tal seconden van de 3de plaats.
Toch weeral straffe kost gezien van de Kadee, verdiende eigenlijk wel podium ! Buddy, toch sterk loop nummerke!!

Robke zei

Nen dikke duim voor alle Fatters, respect voor de geleverde prestaties!!! De grijze brigade schuift ieder jaar verder op in verschillende disciplines, waar stopt dit ?!?! GO FAT GO

RAKETje zei

Hier volgt mijn kort verslag: Ik had er niet veel zin. Zo vroeg op het jaar weet je nooit wat je van de conditie mag verwachten. Aan de startlijn stonden enkele kleppers en dat deed de moed nog meer zakken. Ook mijn compagnon staat zo scherp als een mes. Dat verhoogt alleen maar de druk op de schouders. Trainingen waren beperkt.
Toch het gevoel dat het eerste loopgedeelte goed verliep. Inderdaad rond de 10de plaats de Piet afgezet. Samen met de KaDee had hij een mooi FAT treintje kunnen vormen. Dit was echter buiten de super-megalomane-fantastiche-superieure-"amaai mijn botten"-conditie van Kris gerekend. Ook Jelle L. moest hij laten rijden. Achteraf bleek dat Piet twee maal gevallen was. In ieder geval was ik op achtervolgen aangewezen. Ik heb de ziel uit mijn lijf gelopen, maar ik kreeg enkel Steven Augustijns zijn achterste te zien. Hij heeft niet omgekeken en maar goed ook, want ik wilde hem opeten. Het mocht niet zijn. Toch een mooi resultaat van ons twee. Ook de rest van FAT een puike prestatie. Het is altijd fijn om met een hoopje GRIJZE kanonnen te zijn. We zijn weer vertrokken. GROETEN