zondag, mei 13, 2012

Triatlon Geel

1/8ste Triatlon Geel (500-24,9-6,6)
1. Lukas Bosmans - 1u06'20
2. Jan De Henau - 1u06'59
3. Laurens Verluyten - 1u08'37
...
31. Koen Van Velthoven - 1u16'02
...
204. Stefan Fleerackers - DNF

1/4de Triatlon Geel (1500-38,8-9,9)
1. Peter Denteneer - 1u44'03
2. Marten Van Riel - 1u44'53
3. Willem Brems - 1u46'35
...
114. Anke Matthyssen - 2u10'42
118. Evert Thys - 2u10'55
...
319. Pieter Heemeryck - DNF

Dat zwemmen ligt Koen precies wel! Benieuwd naar de komende wedstrijden. Wat er precies bij Stefan is gebeurd vernemen we ongetwijfeld in een verslag. Ook knappe prestaties van FAT-vrienden Jan (T-Red), Anke en Evert!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Eindelijk zwemmen....toch ging het me niet zoals gehoopt. Een te felle start zonder opwarming is de oorzaak hoop ik ;-). Na de wissel vol goesting de fiets op maar in de 1ste bocht merkte ik dat men achterband plat stond. De volgende bocht een pomp gekregen en beginnen pompen maar na enkele kilometer verder terug plat. Terugdraaien en Koen gaan aanmoedigen was het enige wat ik nog kon doen.
Enkele pinten verder was er al veel vergeten. Op naar Retie...

de fleer

Koen VV zei

Watertemperatuur 15°C dus zwemmen! Ik had me dicht aan de kant gezet bij de start (in het spoor van Jan De Henau), hierdoor wel even moeten drummen bij het vertrek. Na 200 meter lag ik nog vlak bij Jan maar toen zwom hij stelselmatig verder weg. M'n gevoel in het water was niet geweldig maar toch nog halve minuut sneller gezwommen dan vorig jaar. Ik zag dat de Fleer z'n fiets nog in de wissel stond. Vlug z'n band platgezet (zo was ik al zeker 1ste Fatter) ;) en m'n fiets op. Vorige week in Lille hard gefietst maar dit keer niet zo'n geweldige benen precies. Tegen het einde van het fietsen kwam ik bij een 4tal dat aan 't stayeren was. Wijselijk 10 meter er achter gebleven, toen dook er een moto op met een scheids en 3 van de 4 mochten het strafhok opzoeken; hun verdiende loon. Het lopen ging vlotter dan verwacht en tevreden als 31ste over de meet. Nu de trainingen wat opdrijven richting Meer, ik heb zojuist het bericht gekregen dat ons trainingscenter te Brecht donderdag opengaat dus kunnen de openwatertrainingen beginnen!

Koen VV zei

Bij de kwart een bangelijk sterke Marten Van Riel bezig gezien op z'n fiets; 40 km sleuren aan de kop! In het lopen werd hij nog geklopt door Peter Denteneer maar toch een geweldige prestatie op z'n eerste kwart.