zondag, november 16, 2008

Achtkamp Brasschaat

Tussentijdse uitslagen van de proeven via hier!

18 opmerkingen:

Anoniem zei

goei begin van de Fatters. Misschien een kleine voorstelling van de niewelingen?

Koen

Anoniem zei

De nieuwkommers, uiteraard allemaal toffe 'gasten' (anders hadden we ze niet gevraagd natuurlijk)
Evert Thijs: ex-atletieker, behaalde al enkele mooie resultaten in tria- en duatlons als GLHer en is de wederhelft van oogverblindende GLHster Anke.

Roel Bernaerts: heeft juist een villa uit de grond gestampt in WW. Wordt dan ook getip als favoriet voor de volgende mister WW verkiezing! Was een paar jaar geleden al actief in 't park van Brasschaat. Lid van fietsclub Terbeek en kan stoempe als ne grote! Tijdens ons weekendje vogezen reed hij alle bergen plat op nen 52-11. Aja, lopen kan hij ook nog!!!

Wim Van Dijck: Ons allemaal beter bekend als Wimmke Lollepotter! Is een jonge vader met ernorm veel potentieel. Volgens mij kan hij zowat alles goed (sporten dus ook, zelfs zonder training:)

Altijd gevaarlijk uitspraken te doen maar naar jaarlijkse gewoonte ga ik me toch wagen aan een top15-pronostiekske (testen hoeveel verstand ik heb van sport)!
Ik tip uiteraard Dave F als ongenaakbare winnaar, gevolgd door Chedy kopman Wouter. Voor de derde podiumplaats gaat er volgens mij gestreden worden door een paar jonge krachtige atletiekers (zijn er een paar met een serieus fietsprogressie). Kort achter deze top5 geeft ik mezelf een kans in het klassement tesamen met nog een deel andere 'oud' gekenden. Uiteraard gaan we er alles aan doen om de top5 binnen te sluipen. We zullen het zien. Maar zoals de winnaar van 2008 dat zo mooi formuleert "we verkopen het vel van den beer niet voor hij geschoten heeft!"

1 FRANS Dave
2 VANDER MAST Wouter
3 HENDRIKX Joren
4 ROMBOUTS Koen
5 PALLEMANS Martin
6 DRIESSENS Kris
7 HUYSHAUWER Steven
8 VERMEIREN Dirk
9 VAN GOMPEL Chris
10 VOCHTEN Peter
11 SCHRAUWEN Steven
12 AUGUSTYNS Steven
13 VERMEIREN Kris
14 MALONE Colin
15 ROMBOUTS Tim

Ik zie jullie zondag!

Anoniem zei

Ik moet zeggen dat ik zeer vereerd ben dat ge mij op plaats 7 zet.

Maar gezien mijn verspring en kogelstoot capaciteiten lijkt mij dat toch wel (veel) te hoog gegrepen.

Verder kan ik mij ongeveer wel vinden in uwe prono. Ik denk dat er aan den dave weinig te doen zal zijn, en wouter zal een mooie runner-up zijn, iemand voor de toekomst.

Joren op plaats 3, ik gun het hem van harte, maar er komen er wel meerdere voor die plaats in aanmerking en die fietsen en lopen iets beter als hem vrees ik. Goud op de 200, ver en kogel moeten er voor hem wel zeker inzitten.

En verder verwacht ik Steven Schrauwen ook zeer dicht bij de top5.

Groeten ,

Huyshauwer Steven

Anoniem zei

test

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Bart Cannondale zei

In het onderlinge duel om de laatste FAT-plaats lijkt Bart Anthonissen vandaag te hebben gewonnen van Dave Van Hasselt. Beide schelen nog 15 punten wat zonder puntenverlies in de komende proeven moeilijk zal op te halen zijn voor Bart in de veldrit...

Als mijn luchtwegen nu eens in orde zouden zijn...maar ja, laten we dat nu buiten beschouwing laten en gewoon blij zijn voor de andere gasten met hun knappe tijden!

Hopelijk lukt dinsdag alles wat beter...

Anoniem zei

Sorry jongens,vooral Bartje die me dan nog eens komen waarschuwen is dat het echt tijd was.
Voor deze proef tot een goed einde te brengen wist ik dat er niets fout mocht gaan want het ging
om sekonde.

Tijdens de opwarm en verkenningsronde terug last van mijn linker bekken.
Aan de start komen zonder nummer(mag dus nie)vollebak terug nummer pakken en vollebak naar de start
Da waren al 2 sprinten van 1000m(en 11 sekonde aan mijn been).
Dan natuurlijk vollebak vooruit,wat me eigenlijk nog redelijk goed ging.
Om zo veel mogelijk tijd goed te maken vol in de bochten,wat ook goed ging.
Tot de bocht waar je langs het vliegplein gaat, normaal kun je deze ver aansnijden
en ver uitkomen.
Maar bij het uitkomen voelde ik mijn voorwiel samen met mijn achterwiel al schuiven.
Toch recht gebleven en meter of 10 in de wei tot stilstand gekomen(bijna onder geparkeerd vliegtuigje).
Dan op 52-14 proberen te vertrekken in een wei (kan ik op de baan nog nie)
eenmaal op de baan gesukkeld terug da tempo zoeken en een paar keer goe gevloekt.
Voelde mijn kwetsuurke weer op komen dan tijdrit in den beugel verder afgewerk waardoor de pijn weg ging.

Zo zie ja maar dat er altijd wel eens iets fout kan gaan en natuurlijk het één het ander meebrengt!!!
Miljaar,miljaar!!!

Gr Baalpie

Anoniem zei

Vol wiel of geen vol wiel? Vrijdag lachten ze mij nog uit. 'Zie maar dat ge nie wegwaait met de 5 beaufort die ze voorspellen'. Ik heb goed gegokt, want de weersomstandigheden waren redelijk goed. Anders gezegd: Het had slechter gekund als men de Frank en Sabine zo bezig hoorde.
Of het aan het vol wiel ligt dat ik BC geklopt heb, weet ik niet. Het kan ook zijn dat zijn luchtwegen te veel parten speelden. In ieder geval maak ik vorderingen en dat merk je aan de tijden.
Zo blijven gaan en ik word nog nen echte, maar dan moet ge eerst nog wa stoten uithalen alla KD en baalpiet zekers?
Ik vond het een fijne wedstrijd.
Op naar de volgende...

Bart Cannondale zei

...of na mijn triatlonseizoen van 2009 spits ik mij terug volledig toe op het fietsen zodat zulke dingen niet meer gebeuren!!! Een schande!!! :-)

Maarten, ge hebt dat goed gedaan en je blijft goed op dreef om de top 30 te halen in de eindklassering. Indien nodig sloof ik mij voor u uit in de veldrit!

Anoniem zei

Er komen nog een aantal proeven aan waar ik hopelijk goed scoor. Bedankt Bart, de veldrit is inderdaad niet mijn sterkste ding. Dus alle hulp welkom :-)
De vraag is of ik de Kavee achter me kan laten? Dat zou pas straf zijn :-)

Anoniem zei

Inderdaad, 'k heb mezelf verrast. En niet alleen mezelf precies. Met 10m40sec had ik tevreden geweest. Een begenadigde dag of hoe zou de Michel Wuyts dat zeggen ? Als alles voor de rest verloopt zoals voorzien, dan ben ik niet d elaatste FAT-ter. Die eer zal ik met plezier aan Iron-Bart overlaten. Ge moet een ander ook al eens iets gunnen niwaar ? Naast de veldrit, waar Bart voor mij onklopbaar zal zijn, hoop ik in de andere proeven voor Bart in de uitslag te staan.

Anoniem zei

peterke peterke toch
mer ale petje af
jeff

Anoniem zei

Na een desastreuze kogelproef kunnen we onze hoop op een eindoverwinning wel definitief opbergen. Toch bestaat er nog een waterkans dat Peter of ik nog op het onderste trapje van het eindpodium mogen plaatsnemen. In de eerste plaats zullen we zelf voor elk puntje moeten vechten maar voor de rest hebben we het niet meer zelf in handen. In onze reeks komen volgens mij nog een 3-tal achtkampers in aanmerking voor die derde plaats. Bij de veteranen zal Peter volgende week ook alles moeten geven in de veldloop en hopen op een ‘uitschuiver’ van de tegenstand in de veldrit. Ik vermoed dat ook hier nog 3 kandidaten zijn voor die derde plek waaronder twee (op papier) betere lopers!! Peter en ik zullen daarom ook alle aanmoedigingen kunnen gebruiken. Aarzel niet om ons vooruit te komen schreeuwen! Peter, en alle andere FATters natuurlijk, succes en tot zondag.

Anoniem zei

met wat chance zit top 50 er nog net in.
Dan zal ik zondag wel serieus moeten uitpakken. 25ste plaats of zo. En zondag daarna ook knallen eigenlijk.
Nu wordt het plezant, 't zijn (eindelijk) m'n proefkes.
'k ben deze week nog een bekende naam tegengekomen. In de uitslag van de triatlon in Aarschot zag ik dat ene Evert Thijs een paar plaatsen voor me was gefinisht.

Anoniem zei

Dat kogelstoten heeft de meesten hun doelstelling in het water doen vallen. Ik hoopte stiekem nog op een top 20 plaats, maar dat kan ik ook vergeten. 6 weken niets alcoholisch (of toch bekan) gedronken en zie ... doel niet bereikt!
De 6de december zullen we op een ander vlak presteren en het jaar "nuchter" overlopen.
Groeten

Anoniem zei

ik denk da we op 6december best Maarten Raket als kopman naar voor schuiven....
Koen

Anoniem zei

Ga men velleke toch duur verkopen en mss valt er nog wel nen appel uit de kas wie weet!!
Heb mijn deel van de pech wel gehad hoop ik.

Anoniem zei

nieuwsflash voor Maarten : om te presteren is het niet genoeg om alleen maar te stoppen met alcohol ;-}
prikkel, prikkel...

en voor de toppers : die 3de plaats zit er echt nog wel in, blijven geloven !