zondag, november 30, 2008

Achtkamp Brasschaat

podium veldrit

30/11 - algemeen klassement - seniors
1. Koen Rombouts - 99 ptn
2. Kris Driessens - 102 ptn
3. Wouter Vander Mast - 104 ptn.
...
23. Roel Bernaerts - 346 ptn
24. Maarten Joris - 256 ptn
24. Kris Vermeiren - 256 ptn
26. Evert Thys - 267 ptn
30. Wim Van Dyck - 300 ptn
63. Dave Van Hasselt - 471 ptn
71. Bart Anthonissen - 528 ptn
...
89. Koen Van Mol - 675 ptn

30/11 - algemeen klassement - veteranen
1. Paul Van Riel - 25 ptn
2.. Koen Verberck - 30 ptn
3. Peter Willemsen - 35 ptn
...
16. Peter De Moed - 120 ptn

Uitslagen van de proeven op de uitslagenpagina!

10 opmerkingen:

robke muis zei

Ja jongens, er staan nog een hoop FATters op een hoopje bijeen. De veldrit zal uitsluitsel brengen. Tis te hopen dat materiaalpech geen bepalende factor zal zijn in deze proef. In ieder geval veel suc6 allemaal!!!! Tot zondag beiren.

Anoniem zei

bericht voor Paul Van Riel : nr. 78, dat is Tom Van Oers in de 6,5 km tijdrit was hij 44ste in een tijd van 10min.32sec. Het materiaal was dus beter dan het ventje.

Zondag sleuren we de laatste krachten uit ons lijf en dan rust !

't Wezels Omslagpunt zei

dikke proficiat aan de pol ook nog altijd een beetje ne omslagpunter ,spijtig dat de kadee die ijzeren bal op zijne teen liet vallen want anders hadden ze nog ne winnaar bij, als hij zo blijft verbeteren wint hij volgend jaar op één been ook proficiat aan alle fatters, ze zijn goed bezig .

Anoniem zei

Tis maar omdat de Paul ons steeds met raad en daad bijstaan, dat we hem ook steeds spontaan vermelden...

Anoniem zei

De kans op eindpodium Achtkamp2008 hebben we alsnog met beide handen gegrepen. De veldloop, die ik op eigen tempo afhaspelde zonder met iemand rekening te houden, viel uiteindelijk goed mee. Het gevoel van ‘net iets te kort te komen’ dat ik de eerste achtkamp weken had, was weg. Het liep redelijk en met een top 10 plaats was ik dan ook tevreden. Na deze veldloop zat ik terug op koers naar het eindpodium. De cyclocross zou uitsluitsel brengen over wie tweede en derde werd. Omdat Wouter een betere fietser is, had ik me gefocust op die bronzen medaille. Een goede start en daarna even aanpikken zonder me te vergalopperen, was mijn bedoeling en zo geschiede. Halfweg de voorronde moest ik de twee sterke Bioracers laten voorbijgaan. In hun zog schoof Wouter ook mee naar voren. Tezamen met Peter V, pikte ik mijn wagentje even aan om even later op mijn tempo de cross verder uit te doen. Nergens noemenswaardig problemen gehad (enkel geschaafde schouder door te kort langs een boom af te draaien) en ‘gewoon’ recht blijven was de boodschap. Onderweg zag het voor mij en Wouter nog even heel goed uit toen bleek dat Koen R gevallen was en pas als 30ste rondfietste. Uiteindelijk bleek Koen R dan toch nog genoeg plaatsen te hebben goedgemaakt om zijn leidersplaats te behouden. Door juist achter Wouter te finishen was het tweede trapje op het podium mijn deel. Ik kan niet anders dan hier heel tevreden met te zijn maar ook besef ik dat ik heel dicht bij de overwinning ben geweest. Wat is nu 20cm?? Die kans krijg ik (als oudje van de top 5) misschien nooit meer. Hoe dan ook vind ik de overwinning van Koen R en Poeleke zeker niet onverdiend. Geloof mij dat die ‘fietsende-atletieker’ de komende jaren nog zeker van zich zullen laten horen in het park! Verder wil ik via deze ook IEDEREEN (sponsors, coaches, ,familie, supporters, alle Chedy’s , FATters (en zeker Steve voor het mogen lenen van zijn crossmachine),…. bedanken die bijgedragen heeft tot dit succes (precies echt, nietwaar?). Zoals al gezegd ga ik nu even geen wedstrijdjes meer doen en genieten van het Bourgondische leven tijdens de talrijke geplande feestjes. I see you at the party!!!



De groenten,

KaDee



P.S. De wijsheid uit onze Rik zijn kindermond ( “Papa, heb gij gewonne?” “Nee, schatteke papa is tweede.” “Maar euh…gij zijt toch den BESTE!!!” ) werd zondag (maandag) goed gevierd met ne seriueze kater op maandag tot gevolg!!! De Paul, was zondagmiddag wederom de verstandigste en volgde Liesbeth tijdig huiswaarts.

Anoniem zei

Trouwens in mijn eerder geposte top15 pronstiek (bij begin 8kamp)staan 12 van de eerste 15 van het eindklassement! Ik ben dus geslaagd met 80%. Niet slecht, toch?

Anoniem zei

proficiat peterke
jeff

Bart Cannondale zei

Proficiat KaDee met uwe pronostiek! Peter, jij natuurlijk ook met jouw knallende prestatie! Wij zijn allen heel fier op onzen ouwe! Wat begon als een 'sukkeljaar', heb je perfect kunnen afsluiten!

Ik heb alle proeven mee gedaan en ik weet dus dat het allemaal niet simpel is, zeker niet om voor een klassement te gaan. Ook aan alle andere (interim)FATters, nen dikke proficiat! (jij ook KaDee!) Jullie hebben allemaal meer talent dan mij, maar jullie doen het dan toch nog!

Anoniem zei

Mercikes allemaal voor jullie steun voor en tijdens de proeven.

Ging aanvankelijk voor top 5 plaats maar hoe verder we onze proeven afwerkte hoe beter ik mij begon te voelen.Vooral het lopen begint stilaan terug de goede kant op te gaan (met 4 kilo minder balast).
Vooral de slot proef was genieten (behalve mijn bevroren handen).
De kers op de taart!!!

Als ik volgend jaar nog eens deelneem zullen we toch iets moeten doen aan ons zwakste onderdeel.

En now its party time!!!

Toch eventjes want binnen paar weken begint weeral nieuw avontuur.
En aan mijne fysiek zal het niet liggen da we de eindmeet niet halen

Greetz

Piet

robke muis zei

Proficiat Piet met het goud in de cyclo-cross. Spijtig genoeg hebben de Steve en ik de wedstrijd zelf niet gezien. Voor alle FATters, "big respect" voor jullie doorzettingsvermogen in al deze proeven! Zonde van het kogelstoten bij de Kadee, gooit da ding nen halve meter verder en ge wint op uw sokken. Ge zijt ni op uw waarde geklopt! Maar tis een proef zoals een ander. Ook verschoten dat de Kavee zo hard met ne mountainbike kan rijden. Volgend jaar wa trainen met ne crossfiets en dan wil ik het nog wel is zien. Zo ook de Raket, a ge nog nen hele uitleg kunt doen tijdens het crossen met deze uitslag, dan kun je nog veel meer! Bartje en Duffy, vol overgave gecrosst en ik verwacht jullie volgend jaar een paar plaatsen vooruit. Respect beiren!