maandag, juni 01, 2009

1/4 Triatlon L'Eau d'Heure


1/4 Triatlon L'Eau d'Heure
1. Bart Aernouts - 1u55'26
2. Tim Brydenbach - 1u58'33
3. Sylvain Denis - 2u01'16
...
38. Kris Vermeiren - 2u13'28
163. Peter Vermeiren - 2u28'11
...
413. Bart Vuylsteke - DNF

(Nog) geen gepubliceerde tussentijden te vinden, waardoor een korte analyse moeilijk is. De Vermeiren Brothers hebben het toch maar weer gedaan! (De Filip zelfs 3 dagen ... misschien later meer).

1/8 Triatlon l'Eau d'Heure - jongens jeugd A
1. Lucas De Jonghe - 1u01'49
2. Robin Wauters - 1u02'55
3. Stenn Goetstouwers - 1u03'06
...
...
25. Matthias Steenhoudt - 1u19'12

Knappe prestatie van Marten!

5 opmerkingen:

Kavee zei

misschien toch een verslagske;
Na 2u met den auto te hebben gebolt kwamen we in l'eau d'heure aan en zagen nog net 3 wezelse talenten op mooie ereplaatsen eindigen in hun reeksen!Proficiat aan de Marten met zen mooie 9ste plaats!!!
Na eerst en dikke 5min inzwemmen mochten we er dan aan beginnen.Ik had me voorgenomen van eens rustig te vertrekken en da lukte nog ook !
Na 200m in onze Peter zen voeten te zwemmen had ik er en zeer goed gevoel bij en vond ik het ook nodig om te versnellen om niet in de massa te verzeilen(500deelnemers)Men zwemtijd weet ik niet maar zeker en 5min sneller dan in geel!In het fietsparcour zaten toch nogal wat hellingen waaronder 2 van 1km lang aan 10%
Maar die ben ik altijd goed boven gekomen en dus en degelijke tijdrit gereden.gem km/h ?sorry!
Na en niet zo vlotte wissel(ambras met ne scheidsrechter)toch direkt en goei looptempo gevonden.Op het einde van elke ronde (5km)zat er ne serieuze kuitenbijter van 15% die nogal veel lopers verraste!
Met de finnish in zicht en de goede aanmoedigen van de fam Van Riel en voor mij mooie 38ste plaats behaalt!
Nog eens bedankt aan de Paul en zen vrouw om te blijven supporteren en de mooie foto's!!!

Gr Kavee

Maarten zei

Mooi verslag waar ik maar één woord voor heb ...

RESPECT voor de Fattende deelnemers

Bart Cannondale zei

Bedankt Kris!!

KaDee zei

Mooi, mooi, mooi man....
Ik wou dat ik zoals de Kris zo'n progressie kon maken op een paar weken tijd! 5 minuten sneller gezwommen dan in Geel... amai... dat beloofd!
Proficiat Marten, Kris en Peter!Doe zo voort zou ik zeggen.

robke muis zei

Straffe kost mannen, de vele uren trainingsarbeid beginnen duidelijk hun vruchten af te werpen. Veel succes in de volgende wedstrijden...& RESPECT!

Grtz Rob