zaterdag, juni 06, 2009

8ste Duatlon Rijkevorsel


Duatlon Rijkevorsel - Veteranen
1. Wim Lievens - 53min57'44
2. Nico Smessaert - 54min53'88
3. Paul Van Riel - 55min03'62
...
5. Peter Willemsen - 57min05'69
...
28. Jef Nawrot - 1u23min17

Knappe prestatie van onze veteraan in form!


Duatlon Rijkevorsel - Seniors
1. Tim Brydenbach - 53min03'85
2. Nick Baelus - 53min37'33
3. Eddy Buts - 54min12'40
...
5. Kris Driessens - 54min58'63
6. Koen Van Dijck - 55min45'01
16. Ken Joris - 57min59'88
18. Roland Schouwenaars - 58min14'26
26. Philip Kerremans - 1u00min26'94
40. Dirk Van Dyck - 1u03min40'13
43. Stijn Bogaerts - 1u04min02'98
...
71. Koen Bens - 1u25min37'93

Woorden schieten hier bijna tekort, een geweldig sterke collectieve FAT-prestatie! De (buitenlandse) stages (Ventoux, Toscane en Tongeren) en het in shiften werken werpen hun vruchten af! Neem daarbij dat de Raket en het Cannon er nog niet bij waren door omstandigheden :-) Superstrak gasten!

Zoals op de foto te zien waren er ook weer supporters van de partij! Volgende week Hamme en Terheijden!

Nieuws van de koers in Gooreind?

2 opmerkingen:

TurboCarvers zei

Ik heb zaterdag vanaf de zijlijn gezien dat er menig FATter het serieus aanpakt en de form bij de meesten al in orde is, knappe prestatie gasten. Mijn wedstrijdanalyse:

--> Kris D.: bevestigd maar volgens mij niet 100% voluit gegaan
--> Koen komt kort op het niveau van de Kris en behoort zeker tot onze FAT-Topatleten: wedstrijd afgestemd op Kris D., met het fietsen diep moeten gaan om de Kris te volgen en heeft zo op het lopen toch iets moeten prijs geven.
--> Roland: heeft geen weddingschappen meer nodig om een sterke prestatie neer te zetten, jammer van de klapband net voor de wisselzone
--> Ken: de pappablues beginnen zijn vruchten af te werpen, zo volhouden Ken.
--> Philip: heeft duidelijk niet stilgezeten, was naar mijn indruk nog niet helemaal tevreden dus zal dit jaar nog sterk uit den hoek gaan komen.
--> Dirk+Stijn: De Stijn heeft mijn taak om den Dirk te bekampen overgenomen, mooie wedstrijd in de wedstrijd.


Dit heeft het bij mij zo doen kriebelen, aangezien ik zaterdag toevallig toch op 't Gooreind ben zal ik met de koers op 't Gooreind mee aan de start verschijnen.
Omdat mijn laatste en ook enige koerske dateert van 16 jaar gelden (de koers van Loenhout, toen nog in 't dorp) is dit voor mij wel een uitschieterke en hoop dan ook zolang mogelijk in den buik van 't peloton mee te draaien. Als de koers van 't Gooreind meevalt wil ik ook op't Neerven wat meer grijs in de koers brengen.

Den Benny, die het terug voelt kriebelen.

Tot zaterdag.

Bart Cannondale zei

Zo'n mooie analyse hoort hier ook thuis Benny, vandaar dat ik even in jouw naam heb gepost...