zaterdag, juli 31, 2010

1/8 Triatlon Beerse

1/8 Triatlon beerse (500 - 28 - 4)
1. Embrechts Paul - 50min24
2. Noens Stijn - 50min46
3. Goetstouwers Stenn - 51min13
...
27. Thys Evert - 56min08
32. Joris Maarten - 56min50
33. Matthyssen Anke - 56min58
50. Bogaerts Stijn - 59min46
91. Carvers Benny - 1u05min14
...
146. Vaesen Bart - DNF

Anke behaalde een knappe eerste plaats bij de dames. Proficiat!
Benny gaat de volgende weken (de Bres en SPT) testen of bovenstaande uitslag te wijten is aan een éémalige off-day of dat het met zijn conditie toch écht slecht gesteld is. Let's wait and see!

2 opmerkingen:

KaDee zei

Ik gok op nen off-day! overtraind??

Maarten zei

Vrijdag kreeg ik te horen dat ik nog eens kon gaan sporten. Mijn bouwheer genoot nog van een welverdiend dagske verlof. Goed, daar moest ik van profiteren. Volgende week kan het weer anders zijn. Ik dus niet naar BEACH die avond en zaterdag alles klaar gemaakt om te kunnen starten. Eerst nog wat rondbellen om te achterhalen wanneer de start was en uiteindelijk door SB opgepikt om naar Beerse af te zakken. Aan de start kreeg ik te horen dat mijn triatlonstuur niet meer geldig was sinds 1 juli 2010. De beugels moeten in een stayerwedstrijd verbonden zijn met elkaar (en ducktape is niet goed genoeg). Ik was duidelijk niet de enige. Snel alles eraf gevezen en dan richting zwemstart. Onderweg kwam ik tot de conclusie dat ik mijn brilleke en badmuts vergeten was. By the way, wetsuit was verboden. Het water was 22,8 °C. Gelukkig had Filli goei benen en is hij snel mijn brilleke gaan halen. Merci makker!
Dan starten maar. Ik had voorgenomen om er een relaxte wedstrijd van te maken, maar ik ken mezelf. Uiteindelijk is me dat gelukt. Ik vond zelfs de gelegenheid om de supporters te groeten tijdens het zwemmen :-)
Dan rondgefietst met zijn tweeën en daarna 4 km lekker gelopen.
Gezellige wedstrijd met een voor mij positief resultaat. Zeker als men de voorbereidingen kent.
Tot de volgende,
vader-metser-gelegenheidssporter Maarten