zaterdag, augustus 07, 2010

5de Recreatieve Triatlon De Bres Sint-Jozef

5de Recreatieve (?) Triatlon De Bres Sint-Jozef (400-20-4) # mannen
1. Marten Van Riel - 52min03
2. Stijn Noens - 52min13
3. Stenn Goetstouwers - 53min33
...
4. Kris Vermeiren - 53min39
31. Koen Van Velthoven - 58min31
33. Stefan Fleerackers - 58min45
47. Ken Joris - 1u00'00
55. Stijn Bogaerts - 1u00'45
57. Filip Vermeiren - 1u00'48
62. Benny Carvers - 1u00'59
...
245. Eric De Clerck - 1u45'37

Kris kwam net te laat voor een podiumplaats, Koen maakt elke wedstrijd een mooie progressie, Ken kreeg de mooie tijd van net een uur op zijn naam (al had hij vermoedelijk liever een seconde minder). Stijn, Fili en Benny finishen in datzelfde uur, weliswaar enkele seconden trager. Wederom een prachtprestatie van de grijshemden en op naar volgende week in Wuustwezel!

3 opmerkingen:

Koen VV zei

Een week voor de Sterke Peer in St Jozef gestart als laatste voorbereiding.
Na voor en tegens afgewogen te hebben, toch maar gestart met m'n wetsuit aan. Het zwemmen ging goed buiten het feit dat er iemand (met fluo groene badmuts) het nodig vond om mijn zwembril weg te kloppen met z'n hand waardoor ik die even terug moest goed zetten. Ik kwam net achter Kavee uit het water dus goede zwembeurt. Blijkbaar wisselt hij wel veel rapper want heb hem pas aan de meet teruggezien. Tijdens het fietsen begon het te regenen waardoor het gevaarlijk fietsen was. Zeker op die ijzeren brug over de vaart waar ik in de 2de bocht al direct op m'n sjokkedeizen ging (gelukkig reed ik toen mr 5 per uur). Lopen in de regen is dan weer veel leuker, en ging dan ook goed. Ik kon aanpikken bij een iets snellere loper en we haalden toch wel enkele anderen in. De laatste kilometer moest ik hem jammer genoeg laten lopen. Ik kwam ruim onder het uur binnen in m'n beste resultaat tot hiertoe 31ste. Hopelijk volgende week ook zo'n resultaat!

Bart Cannondale zei

Let op, Sterke Peer is nog iets recreatiever...

Benny zei

De Bres is echt een leuk wedstrijdje, goei organisatie/leuk fiets en looptoerke/veel deelnemers en veel supporters.

Mijn wedstrijd liep al wat beter als verleden week in Beerse:
zwemmen ging lekker, in de buitenbaan vertrokken en zo zonder slag of stoot naar 't trapke kunnen zwemmen. Samen met Jef P (Beerse) kunnen gaan fietsen en zo wat in zijn wiel kunnen gaan zitten. Na een tijdje kwam Stijn aansluiten en hadden we een groepke van een man of 8. Op de natte brug ging, diegene die heel den tijd van zijn tak aan 't maken was om over te pakken, 3 keer onderuit. Die kerel hebben we ni meer gezien. Met behulp van wat tips van Paul van Riel heb ik op de 2e natte brug wat voorsprong kunnen pakken op de Stijn. Ik dacht dat ik hierdoor safe was, maar al snel kwam hij in zijn bekende stijl voorbij. De laatste 2km een tandje bijgestoken om hem terug te gaan halen maar dat is me ni meer gelukt. Intussen was ook Kenny Boy mij al gepasseerd. Met de Fili in mijn gat moest ik dan toch nog tot de laatste meters blijven gaan om zo nog net de Fili voor te blijven (dacht ik toch).

Het begint wel duidelijk te worden, vorige week in Beerse misschien een off day beleefd maar de echte conditie is er toch ook nog niet.
Trainen, trainen, trainen is de boodschap ... .
Ik kijk al uit naar 26 september in Lille om me nog eens te meten met enkele van mijn "wedstrijd-in-de-wedstrijd- Fatters"!