zaterdag, augustus 14, 2010

Sterke Peer 1/8 Triatlon

Sterke Peer 1/8 Triatlon (750-20-5)
1. Marten Van Riel - 56min00
2. Peter Denteneer - 56min37
3. Wouter Vander Mast - 57min09
...
14. Kris Vermeiren - 59min53
23. Maarten Joris - 1u01'22
33. Anke Matthyssen - 1u03'24
35. Paul Van Riel - 1u03'40
36. Evert Thys - 1u03'41
37. Peter Vermeiren - 1u03'43
49. Koen Van Velthoven - 1u06'23
51. Ken Joris - 1u06'33
52. Stijn Bogaerts - 1u06'35
57. Stefan Fleerackers - 1u07'11
65. Bart Anthonissen - 1u07'53
79. Filip Vermeiren - 1u08'54
80. Benny Carvers - 1u08'55
148. Koen Van Dijck - 1u15'35
...
242. Stijn Vermeiren - DNF

Maarten wist zich bijzonder wel te plaatsen, net achter de vele (semi-)profs. Koen VV schuift elke week op en als zijn buurman niet oppast gaat die er binnenkort aan (terug alleen gaan trainen Maarten :-) Ken beschikte over een stel uitzonderlijke lopersbenen (vooral zijn tweede ronde moet supersnel zijn geweest (tips altijd welkom), Stijn Bogaerts wist zijn 3de FAT zwemtijd om te zetten in een mooie tijd. Stefan deed net zoals Bart de triple (Brecht - Trio - Solo) en dan is zelfs finishen een prestatie op zich. Benny verloor het spurte van SPTC-FATter Fili, maar wist Koen VD ruim voor te zijn. Deze laatste had te maken met krampen tijdens het zwemmen, maar daarna moet er nog wel wat zijn mis gegaan. Aangezien ik niet betaald wordt door SPTC, geen commentaar over onze supersympathieke SPTCende FATters (maar allen natuurlijk een knappe prestatie en dank voor jullie mooie organisatie!
Soms onbetrouwbare tussentijden via bovenstaande link.

4 opmerkingen:

koenvd zei

schoon foto's van schoon prestaties op www.wezelopdefoto.be

Koen VV zei

Voor zij die er niet bij waren een kort verslagske.
Bij het zwemmen aan de buitenkant gestart om een beetje uit het gewoel van de snelle mannen te blijven; het zwemmen ging goed buiten een elleboog in mijn gezicht van een vrouwelijke deelneemster (ook Stefan had al kennisgemaakt met haar elleboog bleek achteraf). Samen met Stijn B kwam ik uit het water, bij het verlaten van de wissel zag ik hem niet dus dacht dat hij al weg was. Na 1 km ofzo kwam Stijn bij mij met nog 2 andere reden we met 4 rond. Na een halve ronde raapte de sneltrein met Peter Vermeiren en Stefan ons op. Voor mij was het serieus uit de pijp komen om aan te klampen. Ik kwam als eerste uit de wisselzone omdat ik niet van schoeisel diende te wisselen. Al vlug haalde Peter (met 2 SPT mannen) mij in. Het lopen ging voor geen meter, ik kon geen enkel moment een goed tempo lopen en versnellen ging ook al niet. Samen met Marten Van Riel bereikte ik de finish, enig verschil, ik moest nog een ronde lopen. Na nog een ronde afzien, bereikte ik uitgeput de finish als 48 ste. Nu nog 2 weken trainen voor de zwintriatlon (01/09/10) en dan zit mn eerste fat seizoen erop.

Maarten Raket zei

Zoals het een Fatter betaamt ook van mij een verslag met daarin een kort overzicht van de dag:
06.30 uur: Opstaan
07.00: Mortel maken
07.30 - 12.00: Stenen en mortel aanbrengen
12.30: stuurke op fiets plaatsen
13.30: inschrijven voor trio's
14.30: start 350 meter sprintzwemmen
16.00: Even langs thuis+bruiloft
17.00: Opgepept door tantes, nonkels, neven, nichten, broers, zus, moeder, vader, vrouwke en ZOON vertrekt ik naar de Sterke Peer
17.30: Helm vergeten (hoe kan het anders). Met dank aan de vader van Sam en David de Bruyn nog ene kunnen fixen. Merci
18.30: Start 750 meter zwemmen
18.42:26: Wisselzone bereikt
Even later op de fiets en rond gereden met Kris Herremans, Steve Augustijns, Koen Van de Pas, Gwen van Gils, Glenn Vekemans en Dries Vissers.
Aangemoedigd door de familie. Zalig!
19.12:26: Ongeveer 30 minuten gevlamd. Dan slechte schoenenwissel, maar stelselmatig nog enkele atleten opgepikt.
Na 1uur 1 minuut en 22 seconden gearriveerd zonder chip.
Bangelijk gevoel, na een bangelijke wedstrijd. Raketje was in the house :-)

Groeten

Maarten Raket zei

Prachtige foto's!
Goei downloadwerk Bart. Chapeau!!!
PS: Volgende jaar moeten ze een nieuw klassement inlassen op de Sterke Peer namelijk: Sporters met haar op hun benen.
Ik denk dat ik dan WEL op 't podium sta.
Groeten en tot de volgende :-)

Maarten (die duidelijk heeft genoten van de wedstrijd)