zaterdag, juni 13, 2009

Grote prijs Raster/De Klok - -40jarigen


Grote Prijs Raster/De Klok - -40jarigen
1. Christophe Smits
2. Kris Vermeiren
3. Bart Anthonissen
...
5. Jeroen Haest
7. Roland Schouwenaars
8. Evert Thys
9. Filip Vermeiren
15. Ken Joris
16. Steven Bogaerts
20. Steven Krijnen
21. Benny Carvers
24. Philip Kerremans
27. Dirk Van Dyck
...
32. Patrick Hance

De helft (of toch bijna) van het deelnemersveld was grijs gekleurd, daardoor konden Kris en Bart samen met de Smits hun voorsprong uitbouwen en behouden (vooral dat laatste). Knap werk en leuk dat er zoveel volk was, altijd prachtig!

Buiten Philip en Dirk (beide lekke band) vermoed ik dat iedereen tevreden was met de uitslag. Tot opt Neerven!

Ook bedankt aan de supporters!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Gasten,
bedankt voor de inzet van heel de ploeg, doordat jullie de koers zo konden controleren heb ik rustig (?!) in den buik van het peloton kunnen aanklampen.

't zal weer een mager sportjaartje worden voor mij, maar ga de volgend koerskes toch wel proberen mee uit te rijden. In zo'n team koersen ... het leek wel een Pro Tour ploeg dat perfect op elkaar was afgestemd. Had er ne volgwagen geweest had ik ook mijn functie kunnen vervullen: bidonnendrager.

Ne proficiat aan gans de FAT-equipe voor het perfecte ploegenspel.

Benny

Duffy (zoals de hond van Kris Peeters) zei

ja wadde 6 FAT-ters in de top 10. Dat is beter dan Team Columbia in de Dauphiné.