zondag, november 18, 2012

Achtkamp #dag 5

Achtkamp #dag 5
Veldloop
1. Lander Dircken
2. Jurgen De Beule
3. Wouter Van der Mast
...
16. Paul Van Loon
17. Maarten Joris
25. Alexander Appels
31. Benny Nysen
...
86. Jan De Henau - opgave (voetblessure)

Tussenstand
1. Wouter Van der Mast - 48ptn
2. Stefan Van Aelst - 60ptn
3. Lander Dircken - 63ptn
...
8. Jan De Henau - 145ptn
16. Alexander Appels - 179ptn
17. Maarten Joris - 194ptn
19. Paul Van Loon - 218ptn
27. Benny Nysen - 258ptn
...
95. Jan Lambrechts - 581ptn

4 opmerkingen:

Jan De Henau zei

Baaaaldag nummer 1! Maaar supporteren is ook plezant, zeker als de AOT-Fatters er zo'n spannende onderlinge strijd van maken! De wedstrijd was nog niet begonnen of de adrenaline en agressie droop al van de Maarten zijn gezicht af! Maarten, Alexander en Paul trokken er direct van bij de start samen op uit, Benny volgde iets later. Een toer later waren Paul en Maarten al weg, Alexander moest een klein gaatje laten vallen. In de slotronde moest ook Maarten de duimen leggen voor sterke Paul! Zelf had ik toch enorm veel spijt dat ik niet kon deelnemen aan de uberspannende strijd om de tweede plaats. Lander, Stefan en Dimmen staan nog steeds op een paar punten van elkaar met de veldrit voor de boeg. Doeme toch! Volgende week sportieve revanche in de veldrit! Op de spoed zeiden ze, een week RUSTIG houden dus...zaterdag voet gestoten, tot zaterdag rusten...en zondag, patat en hopelijk zonder krak! :o)

Maarten zei

Me laten kloppen door 4 COUREURS, Steven Augustijns, de gebroeders Van Nimmen en Paul Van Loon ... das ni goed voor ne "loper" als ik :-). Ik heb mijn best gedaan, maar de versnelling van weleer zat er niet meer in.
Wie weet volgende week de loper voor de coureurs??? NOT :-)
Vandaag ook de eerste wedstrijd (in de achtkamp weliswaar) waarin ik Jan achter me kon laten. Teen gestoten in de keuken. Duidelijk dat hij daar niet thuis hoort. :-)
Groeten

Anoniem zei

inderdaad, nen topsporter als de jan moet zijn eten in de zetel geserveerd krijgen.

nontopsporterbougie

Jan De Henau zei

Zalig :o) Wie vind er zoeen voor mij?