zondag, oktober 24, 2010

Achtkamp # 1km tijdrit

Achtkamp # 1km tijdrit - seniors
1. Paul Van Loon - 1min08'67
2. Dirk Mertens - 1min08'89
3. Jan De Henau - 1min09'09
...
21. Koen Van Dijck - 1min12'85
56. Maarten Joris - 1min17'21
...
92. Bart Van Rossum - 2min50'17

Achtkamp # 1km tijdrit - veteranen
1. Paul Vermeiren - 1min12'74
2. Peter Willemsen - 1min13'24
3. Paul Van Riel - 1min13'81
...
23. Rudi Vercalsteren - 1min34'76

Voilà, wijze keuze van Peter om niet voor de toertocht van Zundert te kiezen, dat had hem geen podiumplaats opgeleverd.
Wanneer de top 3 toch mindere tijden neerzet dan vorige jaren, blijft Koen bij zijn tijd van 2007. Deze proef is Maarten zijn ding niet, maar hij heeft nog kansen te over!

5 opmerkingen:

Koenvd zei

En we zijn weer bezig... Gestart met een redelijke prestatie. Ietske te voorzichtig door den bocht gegaan denk ik, en zo toch een secondje verloren, maar liever niet te veel risico op glad parcours. Maarten was kletsnat van de heenrit en volgens mij waren zen spieren wa koud. Maar zijn proeven komen nog. Late beslisser Piet pakt toch weer een knappe podiumplaats.
Tot volgende week

Piet zei

Als het kriebelt moet je sporten,van morgen opgestaan om 7.20uur om te gaan crossen in Zundert maar door de felle regen toch maar gepast.Dan maar om 9.00uur met de zandberg mee, ook vollebak regen weeral maar gepast.Wa nu gedaan!!!wist dat je nog kon inschrijven tot 10.30uur in Braschaat.Maar aangezien dat ik al beslist had om mijn hamstring verder te laten genezen en deze winter nog eens op km te gaan trainen(op een rustig tempo Kris) en deze week al zwaar week heb gehad was dit geen evidente keuze.Maar de zon kwam er zo fel door dat ik wel naar buiten moest!!! Nog snel paar wielen klaar gemaakt men carbonnen ros van de muur gehaald en vollebak naar Brasschaat.nog juist op tijd ingeschreven, als allerlaatste denk ik.Tijdens de op warming voelde mijn benen loodzwaar,doe de week voor ne sprint dus geen dikke 350 km.En wist al dat het nie geen meevallen.Toch snel gestart en mss wel mijn snelste 500m gereden en ne goeie bocht genomen.Maar wat er toen volgde had ik ook nog nooit meegemaakt, na het optrekken na den bocht blokkeerde alles en mijn benen ontplofte in plaats van op schakelen moest ik af schakelen. Toch over de meet geraakt met een 3 tal sec trager dan vorigjaar.Uiteindelijk nog een 2de plaats wat dan nog meeviel.Volgende week zal ik normaal weten of ik het programma afwerk of niet, als de 200m en het verspringen lukt en als mijn hamstring nie protesteert zal het wel lukken.
Grts Piet

Maarten zei

Mijn eerste proef:

That was wonderful!
Bravo!
I loved that!
Oh, that was great!
Well, it was pretty good...
It wasn't bad.
Eh, there were parts that weren't very good, though.
It could've been a lot better.
I didn't really like it.
It was pretty terrible.
It was bad!
It was aweful!
Boo! Boo!!

Het ging dus van geen meter! Inderdaad kletsnat en koude spieren, maar daar mag ik het niet op steken. Het is gewoon mijn ding niet zoals den Bart zegt.
Ben weer effe de naam RAKET niet waardig :-(
Op naar de volgende

Anoniem zei

De beren zijn er weer aan begonnen! Make us proud Fatters! En Piet, dan heb je toch wel een km of 100 nog losgereden??
Ouwe Joris

Koenvd zei

http://www.youtube.com/watch?v=zjKPmIsqNKU

een filmke van de tijdrit, ik kom effe in beeld om 2:42 en effe later ook de maarten.