vrijdag, juni 18, 2010

Stratenloop Brecht

Stratenloop Brecht # 9,9km
1. Nick Van Peborgh - 30min15
2. Wim De Cort - 30min44
3. Dimitri Teugels - 32min08
...
16. Koen Van Dijck - 34min10
111. Raf Van Looveren - 41min52
290. Karolien Bogaerts - 49min14 (32ste dame vd 125!)
311. Tinne Huysmans - 50min12 (37ste dame van de 125!)
313. Stefan Fleerackers - 50min13
...
487. Peter De Beuckelaer - 1u12min48

Voilà, de Raf zijn eerste FAT wedstrijd is weeral een feit dit jaar! Knappe prestaties van allen! Sjieke dinges!

3 opmerkingen:

KaDee zei

Rik, Jul en Lien zagen diesel-locomotief Koen naar een mooi plaats afstevenen en dit terwijl de Raf zwoegend zijn eerste FAT punten voor 2010 aan het bijeensprokkelen was. "Steendood"kreeg hij nog amper uitgemompeld! Gentleman Stef liep den hele wedstrijd (zoals thuis) achter zijn vrouwke aan. "Ook wel eens plezant" probeerd hij mij doen geloven. In de laatste 500m wou hij Tinne nog gauw voorbij steken maar ze heeft blijkbaar vakkundig de deur weten dichthouden. Waarschijnlijk heeft Stef die goei punten die zelfde avond alweer verspeeld! Ook Katrien en Jef huppeld zoals gewoonlijk als een jonge veulens door de Brechtse straten. Aan allen proficiat en hopelijk staan er volgend jaar meer FATters aan de start om door Beverly Hills van Bracht te lopen (jaja, de Van Pulstraat). Gr, supporter Kris

KaDee zei

Jef VL, was jij een zwartloper? Want ik vind je niet terug in den uitslag??

KoenVd zei

Er was maar een kleine delegatie Fatters komen opdagen voor deze (thuis)wedstrijd. En voor de rest ook maar weinig bekend volk aan de start, dus niemand om mijn wedstrijd op af te stemmen. Dan maar op eigen tempo gestart. De mannen van AC Olse en AC Break waren wel goed vertegenwoordigd en die gingen er met zijn allen als een speer van door bij de start. Ik heb me toch kunnen bedwingen om deze mannen te volgen en dat heeft geloond. Toen ik mijn tempo had gevonden tegen de tweede ronde, heb ik nog heel wat snelle starters kunnen inhalen. Ik kon een goed tempo blijven lopen tot aan de finish. Heel tevreden van de uitslag,tijd en de conditie. Ik ben just op tijd in form om volgende week in Oostmalle de Fat-kleuren mee te verdedigen.

groeten
Koen