zondag, juni 13, 2010

Triatlon Terheijden

1/4 Triatlon Terheijden # H20 (1000 - 40 - 10)
1. Ben De Wolf - 1u46min36
2. Bart Schrooyen - 1u48min50
3. Koen De Weerdt - 1u53min06
...
4. Kris Vermeiren - 1u55min38
17. Evert Thijs - 2u01min58
...
39. Bart Stessels - 2u31min45

Puike prestaties van (zieke?) KaVee en Evert! Anke (vriedin van Evert) werd eerst dame in de categorie D20 - proficiat!

1/8 Triatlon Terheijden # H20 (500 - 20 - 5)
1. Cesar Beilo - 50min15
2. Terrence Olaria - 52min25
3. Henry Piek - 53min32
...
14. Filip Vermeiren - 1u03min22
...
20. Alxiomar Gonzalez - 1u22min30

Knappe tijd in zijn eerste sprinttriatlon, goe bezig Fili!

5 opmerkingen:

KaDee zei

Schoon weer, schoon volk aan de start dus reden genoeg voor eens te gaan supportern. Aangename recreatieve wedstrijd (alhoewel het niveau elk jaar toeneemt), zeker een aanrader voor andere FATters. Wedstijd werd uitgeroepen als SPTC (ex-GLH) clubkampioenschap dus veel Wuustwezels volk aan de start. Wedstrijd (1/4)werd dan ook volledig gedomineerd door bekenden. Belgie boven op hollandse bodem! Proficiat aan allen. Zeker ook een sterke wedstrijd van Kris V Evert en Anke. Ook de Fili stond met een brede glimlach langs de kant want zijn eerste 1/8 triatlon was 'em best goed meegevallen. Smaakt naar meer! Kris V heeft trouwens de recordtijd op de kwart van zijn broer Peter scherper gesteld (en was daar zichtbaar gelukkig mee). Merci, gaste. Rik, Jul en KaDee vonden het allesinds gezellig. tot de volgende. (iemand aan de start van stratenloop Brecht, Wuustwezel,triatlon Meetria,..??)

Anoniem zei

Rik en Juul zijn trouwens echte KaVee supporters heb ik gisteren gehoord!

Bart

Anoniem zei

Onze Jul trouwens ook!

Kavee zei

De kop is er af!!!
Gisteren op tijd naar Terheijden vertrokken samen met onze filip en zo ons zelf rustig kunnen klaar maken voor de start! Filli moet zelf maar en verslagje op den blog zetten maar ik zag dat hij dat al zeer goed deed.Zelf en rustige start(iets te rustig volgens Kadee)en na ongeveer 15min zwemmen de wisselzone in.Na en te trage wissel(3min) dan de fiets op maar hoorde dat de eerste al 2min weg waren!De 40km helemaal alleen afgehaspeld en na 1u01min terug de wissel in.Beginnen lopen op 1u 20min en toen wist ik dat er en mooie tijd inzat!Alleen "den beuk" kwam er nog over in den 3de ronde en zo kon ik als 6de algemeen en 4de in de cat+20 finnishen.Nu nog en week stevig doortrainen want de wedstrijden komen eraan, volgende week in Meer en daarna Neerpelt(1/2).En gasten in Meer "FAT-rulez"!!

Gr Kavee

fili zei

veel stress maar goei weer,zo ben ik begonnen aan mijne eerste 1/8é. het zwemme ging in 't begin ni goe, maar na efkes aan nen boot te hebben gehangen ben ik er toch met een goei tempo voor mij aan begonnen.de wissel liep volgens mij ook nog te traag,het fietsen ging mij wel goed af.dan weer ne wissel waar ik moet aan werken en ne goeie looptijd volgens mij
het streefdoel word toch op die afstand 1u00 of minder(na wat trainen moet da kunne).
ik heb bij de kwart triathlon goe gekeken naar de grote kleppers en ik ga er wat van opsteken, dus tot in de mosten voor de meetria 1/8é
GRTZ fili