zondag, november 10, 2013

Achtkamp #4

Achtkamp #4

Kogelstoten - dames
1. Sandra Mermans - 8,10m
2. Wendy Vermeiren - 8,09m
3. Wendy Loots - 7,50m
...
17. Katrien Kegels - 5,39m
...
19. Sofie Lemmens - 5,35m

800m - dames
1. Eline Pinter
2. Lin Louage
3. Els Van Hooydonck
...
15. Katrien Kegels
...
19. Sofie Lemmens

Tussenstand - dames
1. Eline Pinter - 18ptn
2. Ann Devalckeneer - 25ptn
3. Wendy Vermeiren - 37ptn
...
17. Katrien Kegels - 83ptn
...
19. Sofie Lemmens - 124ptn

Kogelstoten - seniors
1. Bert Schrauwen - 11,44m
2. Joren Hendrikx - 11,20m
3. Joachim Naulaerts - 10,87m
...
16. Koen Van Dijck - 8,89m
39. Maarten Joris - 7,75m
81. Bart Anthonissen - 5,46
...
82. Timo Kerremans - afw

1500m - seniors - onder voorbehoud
1. Lander Dircken
2. Wouter Van der Mast
3. Stefan Van Aelst
...
7. Maarten Joris
17. Koen Van Dijck
66. Bart Anthonissen
...
82. Sebastiaan De Ridder - afw

Tussenstand - seniors
1. Wouter Van der Mast - 33ptn
2. Stefan Van Aelst - 48ptn
3. Lander Dircken - 55ptn
...
7. Koen Van Dijck - 87ptn
14. Maarten Joris - 122ptn
72. Bart Anthonissen - 383ptn
...
85. Steven Schrans - 471ptn


4 opmerkingen:

Bart zei

Voilà, dat hebben we ook weer gehad. 's Zaterdags op de 8ste Memorial Van Tichelen mijn armen nog gespaard door 25cl Westmalles te drinken ipv de 33ers. Echter, ik had beter die grote mannen gedronken, want ver kon ik die kogel niet stoten.

Dan de 1500meter. Tijdens de opwarming met mijn FAT-ploegmaats (het is een eer om met die mannen te mogen opwarmen uiteraard), merkte ik dat mijn benen goed waren. Het opwarmen ging dus vlot. De start had ik niet gemist en er kwamen er uiteraard enkelen over, maar ik kon ook mannen voorbijsteken - het leukste aan de drie laatste proeven. Terug op de piste, geprobeerd om TH te misleiden door een tempoversnelling, maar dat plannetje ging niet door. Hij kwam er in de sprint nog over.

Katrien mist nog competitieritme en liet zich zo tijdens de 800m minstens één plaats afsnoepen, maar toch weer een hele mooie prestatie!

Op naar de twee laatsten en dan is het spijtiggenoeg alweer gedaan...

KaDee zei

Fijn om te lezen dat jullie er allemaal van genieten en TOP presteren. Jammer dat ik dit jaar waarschijnlijk niet tot in het park ga geraken om te supporteren maar doe zo voort en ik zal aan jullie denken. Koen voor top5 en voor Maarten is top10 ook nog mogelijk. GO FAT GO!

Unknown zei

Het is al langer geweten, maar moest ik een Joker kunnen inzetten dan was het op 't kogelstoten. Man, wat haat ik deze proef. Ik bak er niets van!
Geef mij maar de 1500 meter. Vandaag had ik super benen. Geen kopstart, zoals Kadee in het verleden deed, maar de kat een beetje uit de boom kijken. De kopgroep bleef lang samen en ik zat er bij. Dit mocht ik niet meer laten liggen. Bij het binnendraaien op de piste de gas helemaal open gezet en ik had nog genoeg over. Een prachtige (al zeg ik het zelf) 7de plaats in dit sterke deelnemersveld. Een fantastisch gevoel. Meteen daarna komt de vraag: Had er meer ingezeten? We zullen het nooit weten :-) Tot volgende week!

PVR zei

Prachtige 1500 m gelopen Raket. In dit deelnemersveld 7de worden is een topprestatie.
En hetzelfde geldt voor Koen in het algemeen klassement.
En Bart ook heel verdienstelijk iets verderop ;-)