zondag, november 03, 2013

Achtkamp #3

Achtkamp #3
6,5km tijdrit dames
1. Shauni Corthout - 10min35'43
2. An Aernouts - 10min50'52
3. Karen Steurs - 10min50'54
...
17. Katrien Kegels - 12min58'00
...
19. Sofie Lemmens - 15min53'02

Tussenstand dames
1. Eline De Pinter - 11ptn
2. Ann Devalckeneer - 16ptn
3. Wendy Vermeiren - 21ptn
...
14. Katrien Kegels - 51ptn
...
19. Sofie Lemmens - 86ptn

6,5km tijdrit seniors
1. Wouter Vander Mast - 8min42'42
2. Jan De Henau - 8min43'23
3. Stijn Van Maldeghem - 8min53'04
...
16. Koen Van Dijck - 9min34'75
23. Maarten Joris - 9min52'82
32. Bart Anthonissen - 10min11'32
...
84. Koen Hellemans - afw

Tussenstand seniors
1. Wouter Vander Mast - 14ptn
2. Stefan Van Aelst - 25ptn
3. Lander Dircken - 41ptn
...
8. Koen Van Dijck - 54ptn
14. Maarten Joris - 76ptn
64. Bart Anthonissen - 236ptn
...
87. Pieter 't Hart - 350ptn

7 opmerkingen:

Bart zei

Content? Toch wel, ik heb alles gegeven wat er in zat. Toen ik las dat ik 32ste was, was ik ook tevreden. Maar als ik dan zie dat ik in 2008 slechts op één plaats van Maarten eindig, dan krijg ik een ander gevoel...

Toen reed ik wel met een tijdritbeugel en was Maarten nog maar net aan het sporten...

Maarten en Koen doen weer een hele goeie zaak in het klassement, proficiat!

Katrien is alvast blij dat ze haar minste proef achter de rug heeft, benieuwd wat volgende week gaat brengen...

Nog drie proeven en dan komt de leukste!

Koenvd zei

Er stond een stevige zuidwesten wind vanmorgen. Dit betekent normaal met wind op kop aankomen, maar de wind was wispelturig vandaag. Hij zat nergens echt op kop en ook nergens echt in het voordeel.
Ik kon direkt een goed tempo rijden en heb dit eigenlijk heel de rit kunnen aanhouden zonder een terugval op 't einde. Hopelijk is dit een teken van de groeiende form voor de langere proeven.
Het was dringen voor de plaatsen 11 tot 20, dus 16 zal dan wel goed zijn, zeker. Mijn achtste plaats in 't algemeen klassemnent heb ik in ieder geval kunnen behouden.
Maarten verbeterde zijn tijd van vorig jaar en houdt de top 10 binnen bereik.
Bart maakt met zijn prestatie heel wat plaatsen goed in het klassement.

Groeten

Ps: Bedankt voor den tijdrithelm, Bart, ik was precies nen echte tijdrijder zo.

Unknown zei

Het is en blijft een discipline voor stoempers. Koen is daar sterk in, dat wisten we al langer. Zelf dacht ik dat ik daar beter in was. Vanaf de eerste kilometer last van de buik (door de ademhaling), benen waarbij de power ontbrak en ...
Doodop aankomen en onder de 10 minuten, das redelijk! Wat het wel plezant maakt, is de competitie in de competitie. Alexander geklopt :-) Nochtans draait het hier om het eindresultaat en daar zal hij sneller een top 10 kans maken dan ik. We blijven knallen en wie weet, lukt het me.
Koen is redelijk zeker van zijn plaats. Bart en Katrien genieten er samen van (leuk om te zien)
LANG LEVE FAT!!!

Robke zei

Heren en dame,
Goed om te lezen dat jullie er allemaal voor gaan en ik reken op minstens twee Fatters in den top 10.
Het vel van ne Fatbeir nooit verkopen voor dat hem geschoten is...

Grtz & suc6,
Muiske

fili zei

genieten mannen...genieten

Alexander zei

Goed wetende dat ik hier meelees, is de mentale oorlogsvoering voor de komende weken begonnen ;)
De top 10 plaatsen zijn duur vant jaar, en we zullen mogen knokken als we daar nog bij willen. Volgend weekend wordt belangrijk, waar het van de cm's en de seconden zal afhangen. Tis die spanning die het plezant maakt zeker :)

StevenA zei

Koen komt zondag 2 door zonder kleerscheuren en ik heb het gevoel dat deze zwaar onderschatte atleet eens gaat laten zien tot wat hij in staat is! Maarten onderschat zichzelf op de fiets, heb ik in Winterberg gemerkt en lopen kan em als geen ander, dus die proeven die nu komen moeten lukken.Bart zijn proeven komen nu, alhoewel hij de focus vooral opt vrouwke legt en das ook schoon! Strijd in de strijd is idd leuk! Wat geluk met den bol en er staan 2 Fatters in de top tien op 24 november! Aan alle andere Fatters, de laatste 2 zondagen is er een jenvertentje en kunnen jullie de manschappen naar die Top 10 komen roepen, neem gerust de kindjes ook mee, er is nl ook een initiatie voor hen!